Hei!

Olen parhaillaan uudistamassa keittiötä talossamme, joka on rakennettu vuonna 1959. Seinämme koostuu nykyään masoniittilevystä + jostain eristeestä (olen kuullut jostain elefanttieristyksestä?), näkyy melko selvästi ruokakomero vanhan tuuletusaukon kautta. Nyt olen ajatellut laittaa kipsilevyt tämän päälle voidakseni laittaa laatat näihin, koska masoniitti tuntuu hieman liian heikolta ja liikkuvalta.

- Pitäisikö minun poistaa masoniitti ja aloittaa kipsillä?
- (Jos pidän masoniitin) Olen ostanut 90 kipsiä, mutta koolaukset näyttävät olevan 60, pitäisikö minun vaihtaa 120 kipsiin vai tukisiko masoniitti tarpeeksi, jotta voisin jättää koolausten osumisen väliin?

• Keittiön remontti menossa, vanha seinä näkyy osittain paljastettuna. Seinää vasten nojallaan puulista, tikkaat edessä ja sähköjohdot esillä.
  • Vanhan talon seinän eristeet näkyvissä aukon läpi, joka on osa keittiön remonttiprojektia. Näkyvissä masoniittilevyä ja eristemateriaalia.
  • Vanhan talon keittiön seinästä paljastunut venttiiliaukko, josta näkyy eristettä ja masoniittilevyä.
surris
Masonite voi jäädä, mutta sinun täytyy ruuvata regaleihin.

surris surris sanoi:
Masoniten kan vara kvar men du behöver skruva i reglarna.
Okei, mutta olisitko vaihtanut 120 kipsiin tässä tapauksessa, vai voiko saada hyvää tulosta 90 kipsillä?

• Tykkään
emilfribeerg
  • Laddar…
surris
F FinneVirta sanoi:
Okei, mutta olisitko vaihtanut 120 kipsiin vai onko 90 kipsillä mahdollista saada hyvä?
Ei, tarvitset 120, jotta sinulla on koolaukset, joihin voit ruuvata kaikkialle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.