Täytyy vain varmistaa, että kaikki menee oikein. Minun täytyy suorittaa ristikkonaulaus välipohjaan, jotta se tulisi hieman vakaammaksi. Miten suoritetaan oikein ristikkonaulaus? Mikä puutavaran koko käytetään ristikossa? Ja kuinka paksuja nauloja?
 
Ei ole olemassa yksiselitteistä totuutta. 2"x4 tai 2"x3 olisin ottanut, vähän riippuen muiden sääntöjen mitasta. 4" naula.
 
Kiitos vastauksista! Miten naulataan helpoimmin? Viistonaulattiinko? Vai ulkopuolelta lattiajuoksun läpi?
 
Mikael_L
Kortla saattaa olla helpompaa. Kiinnittävätkö he skråspikar kortlingeihin?

Olen lukenut aihetta koskevat keskustelut. Jäin vain miettimään, mistä suunnasta ne pitäisi naulata kiinni...
 
frebor sanoi:
Kortla ehkä on helpompi. Kiinnitetäänkö lyömällä nauloilla poikittaisten tukipuiden läpi?

Olen lukenut ketjut, joita aiheesta on. Olin vain hieman jäänyt kiinni siitä, mistä suunnasta ne pitäisi naulata kiinni...
Asetat ne siksakkiin - vasen/oikea - ja naulaat suoraan palkkien läpi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.