Jos ajan 195+45, ja ajan raakalauta 17 mm vaakasuoralle kerrokselle. Tarvitsenko vahvistuksia kulmissa tai saumoissa kipsilevyllä?

Kiitos!
 
W Wallawhoa sanoi:
Jos ajan 195+45, ja ajan råspont 17mm vaakasuorassa kerroksessa. Tarvitseeko minun olla vahvikkeita kulmissa tai kipsien saumoissa?

Kiitos!
kuka tahansa?
 
Kulmaprofiilin olin laittanut raakapontin taakse tai raakapontin ja kipsin väliin.
 
B basseman sanoi:
Listaprofiilin olisin asettanut raakapontin taakse tai raakapontin ja kipsin väliin
Kiitos! Toivoin, että profiili nurkassa riittäisi, mutta se saattaa olla hankalaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.