W Wallawhoa #1 Jäsen · dalarna · 173 viestiä 17 syy 2021 klo 17:33 Wallawhoa Jäsen dalarna 173 viestiä 17 syy 2021 klo 17:33 #1 Jos ajan 195+45, ja ajan raakalauta 17 mm vaakasuoralle kerrokselle. Tarvitsenko vahvistuksia kulmissa tai saumoissa kipsilevyllä? Kiitos! #ulkoseinä
Jos ajan 195+45, ja ajan raakalauta 17 mm vaakasuoralle kerrokselle. Tarvitsenko vahvistuksia kulmissa tai saumoissa kipsilevyllä? Kiitos!
W Wallawhoa #2 Jäsen · dalarna · 173 viestiä 18 syy 2021 klo 17:17 Wallawhoa Jäsen dalarna 173 viestiä 18 syy 2021 klo 17:17 #2 W Wallawhoa sanoi: Jos ajan 195+45, ja ajan råspont 17mm vaakasuorassa kerroksessa. Tarvitseeko minun olla vahvikkeita kulmissa tai kipsien saumoissa? Kiitos! kuka tahansa?
W Wallawhoa sanoi: Jos ajan 195+45, ja ajan råspont 17mm vaakasuorassa kerroksessa. Tarvitseeko minun olla vahvikkeita kulmissa tai kipsien saumoissa? Kiitos! kuka tahansa?
B basseman #3 Talon omistaja · Västmanland · 436 viestiä 18 syy 2021 klo 17:33 basseman Talon omistaja Västmanland 436 viestiä 18 syy 2021 klo 17:33 #3 Kulmaprofiilin olin laittanut raakapontin taakse tai raakapontin ja kipsin väliin.
W Wallawhoa #4 Jäsen · dalarna · 173 viestiä 18 syy 2021 klo 17:37 Wallawhoa Jäsen dalarna 173 viestiä 18 syy 2021 klo 17:37 #4 B basseman sanoi: Listaprofiilin olisin asettanut raakapontin taakse tai raakapontin ja kipsin väliin Kiitos! Toivoin, että profiili nurkassa riittäisi, mutta se saattaa olla hankalaa.
B basseman sanoi: Listaprofiilin olisin asettanut raakapontin taakse tai raakapontin ja kipsin väliin Kiitos! Toivoin, että profiili nurkassa riittäisi, mutta se saattaa olla hankalaa.