6 090 lukukertaa ·
2 vastausta
6k lukukertaa
2 vastausta
Ripustaa "pitkä" portti hakasaranoilla, jotka on kiinnitetty talon julkisivuun?
Olen nopeasti nakutellut kokoon portin, joka on noin 200CM pitkä, 90CM korkea, runko on tehty 70x45 ja sitten siinä on tukipuu sekä kanaverkko - toisin sanoen materiaalia ei ole kovin paljon ja paino on suhteellisen matala ollakseen näin pitkä portti.
Tämän portin pitää peittää sorakäytävä talon sisäänkäynnin luona, jotta lapset eivät pääse juoksemaan ulos ilman valvontaa. Nytten pohdiskelen hieman itse ankkurointia... Olisi ehdottomasti kätevintä minun kannaltani ostaa haka-saranat ja ankkuroida talon julkisivuun (tavallinen puupaneeli). Olen kuitenkin vähän miettinyt, kuinka paljon painoa tämä kestää... Tietenkin ostan suuret tukevat haka-saranat ja kunnon ruuvit tähän, mutta silti se tulee rasittamaan "levyjä", jotka on ruuvattu paneeliin.
Olisiko turvallisempaa kiinnittää 45x120-puupalkki paneeliin ja sitten haka-saranat palkkiin?
Tämän portin pitää peittää sorakäytävä talon sisäänkäynnin luona, jotta lapset eivät pääse juoksemaan ulos ilman valvontaa. Nytten pohdiskelen hieman itse ankkurointia... Olisi ehdottomasti kätevintä minun kannaltani ostaa haka-saranat ja ankkuroida talon julkisivuun (tavallinen puupaneeli). Olen kuitenkin vähän miettinyt, kuinka paljon painoa tämä kestää... Tietenkin ostan suuret tukevat haka-saranat ja kunnon ruuvit tähän, mutta silti se tulee rasittamaan "levyjä", jotka on ruuvattu paneeliin.
Olisiko turvallisempaa kiinnittää 45x120-puupalkki paneeliin ja sitten haka-saranat palkkiin?
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Karan kiinnitysten kuormitus ei vähene, vaikka asennat ne koolaukseen, mutta voit saada hieman pidemmän kierrepituuden, joten se on varmaan järkevää. Ehkä voit osua taustalla olevaan sääntöön, kun kiinnität koolauksen, mikä voi olla vaikeampi saada kohdalleen, jos kiinnität saranat suoraan julkisivuun.
Olisin luultavasti valinnut 45x70 sen sijaan, jotta se harmonisoituu portin kanssa.
Vastaan sen perusteella, miten kuvittelen kaiken näyttävän, muutama kuva ei koskaan ole huono asia hyvien vinkkien saamiseksi.
Olisin luultavasti valinnut 45x70 sen sijaan, jotta se harmonisoituu portin kanssa.
Vastaan sen perusteella, miten kuvittelen kaiken näyttävän, muutama kuva ei koskaan ole huono asia hyvien vinkkien saamiseksi.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Laatikon ulkopuolella:
Eikö toimisi jakaa portti kahteen 95 cm osaan sen sijaan?
Ja siis ripustaa toinen osa talon julkisivuun ja toinen osa tolppaan.
Eikö toimisi jakaa portti kahteen 95 cm osaan sen sijaan?
Ja siis ripustaa toinen osa talon julkisivuun ja toinen osa tolppaan.
Klikkaa tästä vastataksesi