5 612 lukukertaa ·
10 vastausta
6k lukukertaa
10 vastausta
Rimoitus kevytbetoniin..
Hei,
Olen uusi tällä foorumilla. Joten antakaa anteeksi, jos en käytä olemassa olevaa ketjua kevytbetonin runkoamisesta.
Aion siis rakentaa runkoa kevytbetonissa... kiinnittääkseni raakapontin seiniin. Rungot ovat 22x70, jotta huone ei kutistuisi liikaa.
Tänään aloitimme runkojen kiinnittämisen... tai no, se oli vain YKSI ainut runko, koska emme saaneet sitä kiinnittymään kevytbetoniin...
Yritimme kiinnittää sen naulatulpilla 6x80mm, jos muistan oikein... Kiinnitys on kuin kesärenkaat jäällä... eli NOLLA! Olemme myös kokeilleet tulppaa ilman erityistä menestystä...
Joten naulatulpat tuntuvat aivan arvottomilta... vai teemmekö me jotain väärin?
Mitä hittoa pitäisi tehdä? Tuntuu kuin mikään ei kiinnittyisi tähän kevytbetoniin...
Olen kiitollinen nopeista ja hyvistä vastauksista...
/Tofflan
Olen uusi tällä foorumilla. Joten antakaa anteeksi, jos en käytä olemassa olevaa ketjua kevytbetonin runkoamisesta.
Aion siis rakentaa runkoa kevytbetonissa... kiinnittääkseni raakapontin seiniin. Rungot ovat 22x70, jotta huone ei kutistuisi liikaa.
Tänään aloitimme runkojen kiinnittämisen... tai no, se oli vain YKSI ainut runko, koska emme saaneet sitä kiinnittymään kevytbetoniin...
Yritimme kiinnittää sen naulatulpilla 6x80mm, jos muistan oikein... Kiinnitys on kuin kesärenkaat jäällä... eli NOLLA! Olemme myös kokeilleet tulppaa ilman erityistä menestystä...
Joten naulatulpat tuntuvat aivan arvottomilta... vai teemmekö me jotain väärin?
Mitä hittoa pitäisi tehdä? Tuntuu kuin mikään ei kiinnittyisi tähän kevytbetoniin...
Olen kiitollinen nopeista ja hyvistä vastauksista...
/Tofflan
Jos olet liian väkivaltainen poran kanssa, reiästä voi tulla suurempi halkaisijaltaan kuin tarkoitettu.
Kokeile pienempää poran kokoa.
Kokeile pienempää poran kokoa.
Minulla on toiminut Essve Lättbetongskruvar. Ne näyttävät vahvoilta puuruuvilta eikä tarvitse tappeja tai esiporausta. Istuvat kuin kallio. Olen käyttänyt niitä kiinnittämään kaiteen.
http://katalog.essve.se/katalog/index.shtml?katftg=V70&katnr=1&katsektnr=62
http://katalog.essve.se/katalog/index.shtml?katftg=V70&katnr=1&katsektnr=62
Kyllä, nämä pelit toimivat erinomaisesti sekä leca että siporex/kevytbetoni.hecke sanoi:
Vaihtoehtona tähän on Essven julkisivutulppa. Se pitää erittäin hyvin, mutta voi ehkä tuntua vähän karkealta sisätilojen hienosäätöön. Minulla on ulkopuolen puuverhous kiinnitetty näillä.
Haluaisin myös vinkata keskustelun aloittajalle, että liimaa koolaukset. Tulee pysymään kuin vuori.
Kiitos hyvistä vinkeistä!
Olemme ottaneet yhteyttä Essveen.. Joten nyt käytämme heidän ruuvejaan lisäksi aiomme liimata koolaukset... Joten toivottavasti ei tule sisäseinää sängyn kumppaniksi remontin jälkeen....
Palaan asiaan, kun olemme jatkaneet rakennustöitä.
/TofflaN86
Olemme ottaneet yhteyttä Essveen.. Joten nyt käytämme heidän ruuvejaan lisäksi aiomme liimata koolaukset... Joten toivottavasti ei tule sisäseinää sängyn kumppaniksi remontin jälkeen....
Palaan asiaan, kun olemme jatkaneet rakennustöitä.
/TofflaN86
Klikkaa tästä vastataksesi