Mikäntyyppinen eristys on oikeastaan paras laittaa suoraan laatalle?
Olen purkanut kylpyhuoneen ja piikannut vanhan betonin/nivelmassan pois ja purkanut eristyksen mikä oli alla. Mikä on parasta eristykselle uudelleen, sitten lattiatasoitus. Revityn kylpyhuoneen betonilattia, vanha eriste poistettu. Näkyvillä puupaneelia seinässä, johto lattialla, jalkoja saappaissa kuva-alareunassa. Rakennustyömaatila, jossa on irrotettua betonia lattialla ja erilaisia työkaluja, kuten poravasara ja käsipora, puupaneeliseinien ympäröimänä.

Huomasin, että siitä on kauan, kun kysyit. Kuinka teit? Olen saman ongelman edessä.

Evakarin54 Evakarin54 sanoi:
Näen että kysyit sitä kauan sitten. Kuinka teit sen? Olen saman ongelman edessä.
Hei. Me käytimme EPS. Helppo työstää. Tuli hyväksi.

S stahre87 sanoi:
Hei. Me käytettiin EPS. Helppo työstää. Tuli hyvä
Kuinka paksu EPS-kerros? Mitä laititte EPS:n päälle? Tasoitelaasti? Sitten? Aiomme asentaa märkätilamaton.

Noin 10 cm, sitten itsestään tasoittuva lattiatasoite sähköllä lämmittimellä 3-5 cm

• Tykkään
Evakarin54
  • Laddar…
S stahre87 sanoi:
Noin 10 cm, sitten tasoitemassa sähköllä 3-5 cm
Oi, arvaan että on erittäin raskasta sekoittaa niin paljon betonia? Oliko sinulla betonimylly?

Evakarin54 Evakarin54 sanoi:
Oi, arvaan, että on erittäin raskasta sekoittaa niin paljon betonia? Oliko sinulla betonisekoitin?
Meillä käytettiin styroksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.