Hei!
Aiomme remontoida keittiömme ja meidän täytyy laittaa uusi kipsi vanhan taakse, jotta voimme laatoittaa sen jälkeen. Nykyinen kipsi on 10 mm. Kipsi, joka täytyy poistaa, on kahdella seinällä eikä koko seinällä. En haluaisi mielellään kipsata niitä kahta kokonaista seinää uudelleen. Mutta kuinka voisin ratkaista tämän muuten järkevällä tavalla? Minusta tuntuu, että tulen saamaan kaksi kummallista saumaa, joista yksi on oven vieressä ja toinen ikkunan vieressä
/Tim

Masonit + renoveringsgips?

Kiitos vastauksesta
Eikö se ole vähän heikko, jos siihen aikoo laatoittaa? 600cc koolaukset oletan että se on

en oikein ymmärrä kuvauksestasi mitä haluat tehdä. onko sinulla kuvia?

• Tykkään
Rabbithole
  • Laddar…
Me aiomme purkaa keittiömme, mikä sisältää laatan, joka on työtason yläpuolella. Kun laatat on poistettu, kipsi menee huonoksi, ja siksi minun täytyy purkaa kipsiä siitä kohdasta, missä keittiö on ollut. Sitten minun täytyy asentaa uusi kipsi. Tämä uusi kipsi kohtaa vanhan kipsin ja täytyy tasoittaa/saada siistin siirtymän. Vanha kipsi on 10 mm ja uusi kipsi on 13 mm. Sitten laatoittaja laatoittaa tämän uuden kipsin ja saa hyvän pinnan työskennelläkseen. Mutta nyt minulla on vain 6 mm kipsiä rankojen välissä, joten pelkään, että siitä tulee huojuva.
/Tim

Sahaa vanha pois ja aseta osb + kipsilevy koko työtason päälle, niin siitä tulee sama taso kaikkialla. Jotkut kuvat helpottaisivat, kuten sanottu.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.