Ormriauga Ormriauga sanoi:
Kuinka paljon revit ja miltä näyttää kaiken tretexin takana?
Revin pois koko setin suurimmaksi osaksi. Olen nyt alas pystylaudoitukseen (hirsitalo), tasaillaan epätasaisuudet, muovit ja kipsilevyt päälle :) (talo on eristetty ulkopuolelta)

Katso kuva, tuolta näyttää, kun kaikki tretex on poistettu.

• Talon sisäseinä, josta kolme-tex on poistettu; paljaat pystylaudat näkyvissä. Lattialla on rakennusjätettä ja auki oleva ulko-ovi.
  • Tykkään
wiberg.staffanstorp ja 2 muuta
  • Laddar…
A Ackeobd sanoi:
Vedän koko paketin käytännössä pois. Nyt olen päässyt pystylautoihin asti (hirsi) ja aion höylätä epätasaisuudet, laittaa muovia ja kipsilevyjä :) (talo on eristetty ulkopuolelta)

Katso kuva, siltä se näyttää kun kaikki tretex on poistettu.
Tarvitsetko todella höylätä, jos aiot laittaa osb:n ja sitten kipsin?

Ormriauga Ormriauga sanoi:
Tarvitseeko sinun todella höylätä, jos aiot asentaa osb:tä ja sitten kipsilevyä?
OSB jätämme väliin, ilmeisesti rahan heittämistä mereen kun on näin hyvä alusta kuin seisova lankku. OSB on oikeastaan siellä, jotta voi sitten ripustaa asioita jne. Nyt meillä on vakaa seinä, johon voi ripustaa mitä tahansa. Joten luultavasti vain 13 mm kipsiä :)

Onko sinulla sama idea mielessä?

• Tykkään
wiberg.staffanstorp
  • Laddar…
A Ackeobd sanoi:
OSB jätämme väliin, ilmeisesti rahan tuhlausta kun on niin hyvä alusta kuin seisovat laudat. OSB on oikeastaan siellä, jotta siihen voi sitten ripustaa asioita jne. Meillä on nyt vakaa seinä, johon voi oikeastaan ripustaa mitä tahansa. Joten se on vain 13 mm kipsiä :)

Ajatteletko samoin?
Kuten näet aiemmassa viestissä, revin vain tapetit alas. Olen laittanut 6mm remonttikipsiä tretexin päälle ja maalannut. Olen tosin ottanut kaikki paperikatot alas ja laittanut kipsin niiden sijaan.

Rakensin uuden seinän huoneeseen osb:llä ja kipsillä, jos se mainitaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.