Olen kutsunut maalarin puhdistamaan ja asentamaan microlit aiemmin alennettuun kattoon. Lämpöpatteriputkien ympärillä, jotka kulkevat kerrosten välillä, on nyt suuri reikä. Miten tämä tiivistetään parhaiten? Maalari sanoo, että on vaikeaa täyttää seinän ja putkien välinen takaosa ja että kondensaatiota saattaa muodostua. Minusta ei ole riskiä, koska putkissa on kuumaa vettä. Miten tämä tiivistetään parhaiten ja siisteimmin? En halua rumaa reikää ympäriinsä, mikä myös tekee äänieristyksestä huonomman naapuriin.

• Kattoon menee kaksi putkea, joiden ympärillä on aukko. Seinää ja kattoa on tasoitettu, mutta putkien alue tarvitsee vielä tiivistämistä.
Pakkaa niin hyvin kuin mahdollista ja tarvittaessa pari peitelevyä, jos haluttua viimeistelyä ei saavuteta.

Täydennä Rakennusliimalla tasoituksen jälkeen ehkä?

Kaksi ruosteista putkea menee betoniseinän läpi, ympärillä näkyy halkeamia ja valkoista maalipintaa. Ruostuneet putket kulkevat katossa kulman läpi, ympäröivät rakenteet ovat vaurioituneet.
N Niklas777 sanoi:
Olen palkannut maalarin putsaamaan ja asentamaan mikrolitia aiemmin laskettuun kattoon. Lämpöpatteriputkien ympärillä, jotka kulkevat kerrosten välillä, on nyt suuri reikä. Miten tämä tiivistetään parhaiten? Maalari sanoo, että on vaikea täyttää seinän ja putkien välissä takana, ja että se voi aiheuttaa kondensaatiota. Minä puolestani sanon, että riskiä ei ole, koska putkissa on kuumaa vettä. Miten tämä tiivistetään parhaiten ja siististi? En halua rumaa reikää ympärille, mikä myös tekee sen meluherkemmäksi naapuriin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.