1 017 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Reikä kipsiseinässä -puhelinpistoke
Hei,
Tausta
Innostuksessani siirtää reitittimemme ostin vetojousen yrittääkseni selvittää, kuinka talon puhelinpistorasiat on kytketty. Tietysti ostin pisimmän - 25 metriä. Syötin ja syötin, koko jousi mahtui sisään, mitä sen ei pitäisi, koska seuraavaan pistorasiaan on korkeintaan 12 metriä. Turhautuneena yritin liikuttaa sitä rasiaa, josta kaapeli tuli esiin, ja kävi ilmi, että reiän rasia ei ollut yhdistetty putkeen -> eli olen työntänyt 25 m vetojousta seinään.
Toivottavasti se ei ole aiheuttanut suuria vahinkoja..
Kysymykset
Jotta saisin vetojousen pois ja pystyisin vetämään datakaapelin, tarvitsen isomman reiän. Kuinka teen sen helpoiten (tigersåg, veitsi)?
Miten korjaan reiän ja asennan rasian siihen?
Suurkiitokset etukäteen!
Tausta
Innostuksessani siirtää reitittimemme ostin vetojousen yrittääkseni selvittää, kuinka talon puhelinpistorasiat on kytketty. Tietysti ostin pisimmän - 25 metriä. Syötin ja syötin, koko jousi mahtui sisään, mitä sen ei pitäisi, koska seuraavaan pistorasiaan on korkeintaan 12 metriä. Turhautuneena yritin liikuttaa sitä rasiaa, josta kaapeli tuli esiin, ja kävi ilmi, että reiän rasia ei ollut yhdistetty putkeen -> eli olen työntänyt 25 m vetojousta seinään.
Toivottavasti se ei ole aiheuttanut suuria vahinkoja..
Kysymykset
Jotta saisin vetojousen pois ja pystyisin vetämään datakaapelin, tarvitsen isomman reiän. Kuinka teen sen helpoiten (tigersåg, veitsi)?
Miten korjaan reiän ja asennan rasian siihen?
Suurkiitokset etukäteen!
Hei! En usko että siellä sisällä on suurempaa vahinkoa. Voisiko jousen saada ulos pyörittämällä sitä samalla kun sitä vetää?
Jos minun pitäisi avata seinä, käyttäisin multitoolia vain niin ettei mene liian syvälle seinään.
Varmasti on muita, jotka tulevat vihjeiden kanssa. Onnea matkaan!
Jos minun pitäisi avata seinä, käyttäisin multitoolia vain niin ettei mene liian syvälle seinään.
Varmasti on muita, jotka tulevat vihjeiden kanssa. Onnea matkaan!
Kiitos vastauksesta! Jousi on onnistunut solmimaan itsensä takana (kirjaimellisesti)klosp11 sanoi:
Tarvitsee kuitenkin yrittää saada kiinni kaapelin telekaapeleista, joten valitettavasti pitää vain avata.
Klikkaa tästä vastataksesi