2 853 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Reiän tekeminen kellariseinään. Paras menetelmä?
Onko jollakin kokemusta reikätekniikoista?
Minulla on kellariseinä puhtaasta betonista (385 mm paksu :wow
, johon tarvitsen leikata useita reikiä ikkunan asennusta varten.
Työ vaatii varmasti ammattimaisen reikääviyrityksen, mutta mikä menetelmä on paras?
Paras olisi, jos menetelmä olisi sekä pölytön että äänetön, mutta arvostan eniten menetelmää, joka on käytännössä äänetön, jotta vanhuksia ei häiritä talossa.
Mitä menetelmiä on käytännössä tarjolla? Vesileikkaus, laser, ketjuleikkaus?????
Minulla on kellariseinä puhtaasta betonista (385 mm paksu :wow
Työ vaatii varmasti ammattimaisen reikääviyrityksen, mutta mikä menetelmä on paras?
Paras olisi, jos menetelmä olisi sekä pölytön että äänetön, mutta arvostan eniten menetelmää, joka on käytännössä äänetön, jotta vanhuksia ei häiritä talossa.
Mitä menetelmiä on käytännössä tarjolla? Vesileikkaus, laser, ketjuleikkaus?????
Todennäköisesti he haluavat käyttää timanttisahaa reikien sahaamiseen seinään, kastuu, pitää ääntä, tärisee ja pölyää jonkin verran. Äänetöntä ja pölytöntä se ei varmaankaan ole riippumatta menetelmästä, varoita naapureita ja kerro mitä teette ja kuinka kauan aiotte jatkaa, niin luultavasti kaikki sujuu hyvin.
Kiitos vastauksesta Perk, juuri se timanttiterä- menetelmä oli se, jota halusin välttää.
Toki, se on yleisin ja se toimii, mutta minulla on itselläni ne negatiiviset kokemukset, jotka mainitsit aiemmista reikienporauksista.
Kysymys kuuluu; Onko markkinoilla saatavilla vain timanttiterä- menetelmä?
Toki, se on yleisin ja se toimii, mutta minulla on itselläni ne negatiiviset kokemukset, jotka mainitsit aiemmista reikienporauksista.
Kysymys kuuluu; Onko markkinoilla saatavilla vain timanttiterä- menetelmä?
Googlasin vähän ja löysin tämän menetelmän-
Tämä yritys ei ilmeisesti ole olemassa Etelä-Ruotsissa, mutta onko kenelläkään käsitystä siitä, voiko menetelmää käyttää menestyksekkäästi kellarissa (ilman että täyttää kellarin vedellä :wow
.
Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon, jos löytää vastaavan yrityksen/menetelmän omassa alueellani?
http://www.delete.se/tjanster/haltagning-och-betongsagning/
Tämä yritys ei ilmeisesti ole olemassa Etelä-Ruotsissa, mutta onko kenelläkään käsitystä siitä, voiko menetelmää käyttää menestyksekkäästi kellarissa (ilman että täyttää kellarin vedellä :wow
Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon, jos löytää vastaavan yrityksen/menetelmän omassa alueellani?
http://www.delete.se/tjanster/haltagning-och-betongsagning/
Klikkaa tästä vastataksesi