Onko totta, että "muurattaessa" lasitiiliblokeilla käytetään erityistä raudoitusta? Miltä se näyttää ja mistä sitä voi hankkia?

Liittyvä kysymys. Olen myös kuullut, että on olemassa "ristikoita" (kuten laattaristikoita) muurauksen helpottamiseksi. Tietääkö joku näistä enemmän?

Miksi siitä tuli ruostumatonta? Oliko se siksi, että voi suihkuttaa seinälle ilman, että raudoitus ruostuu vai? Minun tapauksessani seinä ei kastu, joten ehkä tavallinen raudoitus riittäisi?

En tiedä miksi ruostumaton, mutta se onhan mitä pdf-tiedostossa sanotaan, joten se ei tunnu väärältä. Voi olla niin, että mahdollinen kosteus, joka on aina läsnä tai muuten lisätään muurattaessa, voi saada tavallisen raudoituksen ruostumaan enemmän ja värjäämään niin, että se näkyy.

Onko olemassa erityisiä ruostumattomia raudoitustankoja, vai voiko yksinkertaisesti mennä ostamaan 5 mm kierteistä ruostumatonta tankoa (esim. Jula tai vastaava) ja käyttää sitä?

Ostin ruostumattomia armerointirautoja Silvanista, halkaisija 5 tai 6 luulen että se oli, maksoi muutaman kympin 2 metrisestä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.