Hei, olen korjannut kulman, jossa seinä on purettu. Minulla on hieman ongelmia sen kanssa, miten saisin sen ratkaistua kattolistalla kauniisti, siellä tulee myös lankku katosta.

• Kuvassa on nurkka, jossa on raakalautaa ja kulmalistaa. Yksi seinä on poistettu, ja katosta roikkuu lauta. Taustalla on kukkakuviollinen tapetti.
Tämä oli ratkaisu

• Oviaukko, jossa puupaneelit ja kruunulista yhdistyvät katon kanssa, seinässä värikäs kukkatapetti.
  • Tykkään
Britt sjöberg ja 3 muuta
  • Laddar…
Näin aiemmin viestisi enkä vastannut, koska en tuntenut, että minulla olisi ollut hyvää vastausta, joka tekisi siitä hyvän. Mutta mielestäni sinun ratkaisusi oli todella hyvä. En keksinyt sitä, kun mietin. Hienoa!

• Tykkään
MarkusTe
  • Laddar…
Mats-S
Ovelaa!
Erittäin hyvä :ok::ok::ok:, näyttää melkein siltä kuin olisin itse tehnyt sen :oops:

• Tykkään
MarkusTe ja 2 muuta
  • Laddar…
SkitOxe SkitOxe sanoi:
Näin aiemmin viestisi enkä vastannut, koska en kokenut, että minulla oli hyvä vastaus, joka tekisi siitä siistiä. Mutta mielestäni helkkari vieköön, että ratkaisusi oli todella hyvä. En keksinyt sitä, kun mietin. Hienoa!
Kiitos! Vähän valkoista sipistelyä ja väriä niin se varmasti onnistuu.

• Tykkään
SkitOxe
  • Laddar…
Mats-S John Smith sanoi:
Ovelaa!
Erittäin hyvä :ok::ok::ok:, näyttää melkein siltä kuin olisin itse tehnyt sen :oops:
Kiitos! Haha!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.