Hei, olen korjannut kulman, jossa seinä on purettu. Minulla on hieman ongelmia sen kanssa, miten saisin sen ratkaistua kattolistalla kauniisti, siellä tulee myös lankku katosta.
Näin aiemmin viestisi enkä vastannut, koska en tuntenut, että minulla olisi ollut hyvää vastausta, joka tekisi siitä hyvän. Mutta mielestäni sinun ratkaisusi oli todella hyvä. En keksinyt sitä, kun mietin. Hienoa!
Näin aiemmin viestisi enkä vastannut, koska en kokenut, että minulla oli hyvä vastaus, joka tekisi siitä siistiä. Mutta mielestäni helkkari vieköön, että ratkaisusi oli todella hyvä. En keksinyt sitä, kun mietin. Hienoa!
Kiitos! Vähän valkoista sipistelyä ja väriä niin se varmasti onnistuu.