En tiedä, miten muiden paikkojen pressut ovat, mutta ostin Byggmaxista autotalliin. Poimin ne itse, ja useimmat olivat täysin kunnossa tai parempia. Jotkut olivat rikki, mutta laitoin ne sivuun. Ne olivat myös huomattavasti edullisempia kuin muissa paikoissa. Kuitenkin valitsin Byggmaxin, koska heillä oli niitä varastossa. Muilla ei ollut. 3 vuotta myöhemmin ne näyttävät yhtä hyviltä, kun tarkastelen niitä. Tämä siitä huolimatta, että koko talven katolla oli vain huopa suojana.