1 691 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Rappausjulkisivu apua
Se on uskomattoman yksinkertaista. Se vie vain aikaa. Varmista vain, että sinulla on Optirocin ohjekirja. Soita heille ja pyydä lähettämään se, jos et ole saanut sitä.
Kirjassa/vihkossa/irtolehdissä on kaikki ohjeet, kuten vahvistus ikkunoiden ja ovien ympärillä jne.
Kirjassa/vihkossa/irtolehdissä on kaikki ohjeet, kuten vahvistus ikkunoiden ja ovien ympärillä jne.
Fasting65:
Olen katsonut vähän kotisivujasi ja mitä olet kirjoittanut aiemmissa ketjuissa. Oletko tehnyt itse suorituksen vai vuokrasitko ihmisiä? (tai mitkä vaiheet teit itse?)
Täytyy muuten sanoa, että talosi näyttää upealta! Aivan minun makuuni...
Olen katsonut vähän kotisivujasi ja mitä olet kirjoittanut aiemmissa ketjuissa. Oletko tehnyt itse suorituksen vai vuokrasitko ihmisiä? (tai mitkä vaiheet teit itse?)
Täytyy muuten sanoa, että talosi näyttää upealta! Aivan minun makuuni...
Hei hasse_f.
Kiitos kehuista, lämmittää aina.
Itse rappaustyö on ulkoistettu. Samat tyypit, jotka auttoivat runkojen pystytyksessä ja kattoristikoiden rakentamisessa.
Kokeilin rapata 2x2 metriä kellarissa, ja se oli naurettavan vaikeaa henkilölle, joka ei ole koskaan aiemmin pitänyt muurauslastaa kädessä.
Minä ja työntekijäni autoimme verkon asettamisessa. Se ei ole lainkaan monimutkaista, mutta vie vain aikaa.
Eristyksen ja verkon kiinnikkeet eivät riitä niiden cc-etäisyyksien mukaan, joita Optiroc suosittelee. On täydennettävä hieman sinkillä päällystetyillä nauloilla niissä kohdissa, joissa verkko ei pysy kunnolla. Kiinnikkeet ovat liian kalliita tuhlattaviksi.
Kiitos kehuista, lämmittää aina.
Itse rappaustyö on ulkoistettu. Samat tyypit, jotka auttoivat runkojen pystytyksessä ja kattoristikoiden rakentamisessa.
Kokeilin rapata 2x2 metriä kellarissa, ja se oli naurettavan vaikeaa henkilölle, joka ei ole koskaan aiemmin pitänyt muurauslastaa kädessä.
Minä ja työntekijäni autoimme verkon asettamisessa. Se ei ole lainkaan monimutkaista, mutta vie vain aikaa.
Eristyksen ja verkon kiinnikkeet eivät riitä niiden cc-etäisyyksien mukaan, joita Optiroc suosittelee. On täydennettävä hieman sinkillä päällystetyillä nauloilla niissä kohdissa, joissa verkko ei pysy kunnolla. Kiinnikkeet ovat liian kalliita tuhlattaviksi.
Hei, minun pojat rappaavat suoraan Lecalle sisällä, mutta ulkona he ovat päättäneet laittaa verkkoa, myös siellä on Leca. Näyttää yksinkertaiselta rapata, mutta se on varmaan kuten tavallisesti kaikki, mikä näyttää yksinkertaiselta, = tosi vaikeaa...
terveisin iw
terveisin iw
Rehellisesti sanottuna en tiedä, miksi laitetaan verkkoa, kun alusta on betonia, mutta olen puhunut vanhan koulukunnan muuraajan kanssa, joka ehdottomasti kehotti laittamaan verkon, jos rapataan betoniseinä/kevytsoraharkkoseinä ulkona.
On olemassa useita vuokrataloja Hägerstensåsenilla Tukholmassa, jotka EIVÄT ole laittaneet verkkoa. Niissä rapattu pinta putoaa isoissa lohkoissa.
Joten, Ingvar - he tekevät oikein kontaktini mukaan, mutta kuten tavallista, on varmasti joku, joka väittää päinvastaista...
(Se liittyy varmaan säähän ja tuuleen, siksi ulkona kannattaa aina laittaa verkkoa, luulisin...).
On olemassa useita vuokrataloja Hägerstensåsenilla Tukholmassa, jotka EIVÄT ole laittaneet verkkoa. Niissä rapattu pinta putoaa isoissa lohkoissa.
Joten, Ingvar - he tekevät oikein kontaktini mukaan, mutta kuten tavallista, on varmasti joku, joka väittää päinvastaista...
(Se liittyy varmaan säähän ja tuuleen, siksi ulkona kannattaa aina laittaa verkkoa, luulisin...).
Klikkaa tästä vastataksesi