S sverka111 #1 Jäsen · Stockholm · 3 viestiä 8 maa 2009 klo 20:20 sverka111 Jäsen Stockholm 3 viestiä 8 maa 2009 klo 20:20 #1 Hei, olen peittänyt oven puukehikolla ja kipsilevyllä. Alkuperäisessä seinässä on rappausta. Onko hyvä idea laittaa rappausta tai kipsiä uuden ja vanhan seinän väliin? Kuva selittää ongelmani vähän paremmin luulisin... #kipsi rappaus sisäseinä
Hei, olen peittänyt oven puukehikolla ja kipsilevyllä. Alkuperäisessä seinässä on rappausta. Onko hyvä idea laittaa rappausta tai kipsiä uuden ja vanhan seinän väliin? Kuva selittää ongelmani vähän paremmin luulisin...
MaZtoR #2 Jäsen · skåne · 549 viestiä 14 maa 2009 klo 17:47 MaZtoR Jäsen skåne 549 viestiä 14 maa 2009 klo 17:47 #2 Kipsilaasti kuulostaa hyvältä ratkaisulta.