Hei, olen peittänyt oven puukehikolla ja kipsilevyllä. Alkuperäisessä seinässä on rappausta.

Onko hyvä idea laittaa rappausta tai kipsiä uuden ja vanhan seinän väliin? Kuva selittää ongelmani vähän paremmin luulisin... :)
 
  • Vanha ja uusi seinä kohtaavat, vasemmalla alkuperäinen rapattu seinä ja oikealla uusi kipsilevy, välissä pieni rako.
Kipsilaasti kuulostaa hyvältä ratkaisulta. :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.