3 604 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Rappaus ja maali savupiippuun..?
Kuinka lämmin olette ajatelleet, että piipun pitäisi olla ulkopuolelta? Meidän piipussa on tapetti...
Jos talo on vanha, suosittelen kalkkilaastia, muuten jonkinlaista KC-laastia. Olen itse rappannut Maxit Serpo 135 "Käsinrappaus" -laastilla, jota pidin erittäin helppokäyttöisenä.
Värillä ei ole väliä. Mutta kalkkimaali on mukava!
Jos talo on vanha, suosittelen kalkkilaastia, muuten jonkinlaista KC-laastia. Olen itse rappannut Maxit Serpo 135 "Käsinrappaus" -laastilla, jota pidin erittäin helppokäyttöisenä.
Värillä ei ole väliä. Mutta kalkkimaali on mukava!
On olemassa pigmenttejä, joita voi sekoittaa rappaukseen, jotta siitä tulee lähes samanvärinen kuin maalattavasta maalista, jolloin halkeamat eivät näy niin helposti. Voit myös eduksi maalata rakenteellisella maalilla, jotta halkeamat eivät näy.
Onko teillä vinkkejä näyttävästä väristä savupiipun maalaamiseen?
Minulla on valkoiseksi maalattu savupiipun runko, joka ei erotu kauniisti valkoisista seinistäni. Haluaisin mieluiten tiilen värin (maalaamaton), mutta värin poistaminen on liian työlästä. Voiko sen maalata jonkinlaisella tiilen tai ruosteen värillä?
//Daniel
Minulla on valkoiseksi maalattu savupiipun runko, joka ei erotu kauniisti valkoisista seinistäni. Haluaisin mieluiten tiilen värin (maalaamaton), mutta värin poistaminen on liian työlästä. Voiko sen maalata jonkinlaisella tiilen tai ruosteen värillä?
//Daniel
Klikkaa tästä vastataksesi