M mickimike #1 Jäsen · 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:46 mickimike Jäsen 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:46 #1 Hei, olen saanut kosteutta seinään, jossa on rappaus. Tarvitseeko poistaa vain ne kohdat, joissa rappaus on irronnut, vai täytyykö poistaa kaikki rappaus? #kosteus #kosteus #kostea #kellari #rapata #rapattu-kellari
Hei, olen saanut kosteutta seinään, jossa on rappaus. Tarvitseeko poistaa vain ne kohdat, joissa rappaus on irronnut, vai täytyykö poistaa kaikki rappaus?
K Kurtivan #2 Jäsen · Västernorrland · 4 355 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:48 Kurtivan Jäsen Västernorrland 4 355 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:48 #2 Vain niissä kohdissa, joissa se on irronnut, sinun tarvitsee korjata. Onko seinä maalattu ja jos on, millaisella maalilla?
Vain niissä kohdissa, joissa se on irronnut, sinun tarvitsee korjata. Onko seinä maalattu ja jos on, millaisella maalilla?
M mickimike #3 Jäsen · 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:51 mickimike Jäsen 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:51 #3 K Kurtivan sanoi: Vain siellä missä se on irronnut, sinun täytyy korjata. Onko seinä maalattu ja jos on, niin millaisella maalilla? Luulen, että se on skilka-maali tai mikä se nyt onkaan. näyttää siltä.
K Kurtivan sanoi: Vain siellä missä se on irronnut, sinun täytyy korjata. Onko seinä maalattu ja jos on, niin millaisella maalilla? Luulen, että se on skilka-maali tai mikä se nyt onkaan. näyttää siltä.
M mickimike #4 Jäsen · 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:55 mickimike Jäsen 23 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 16:55 #4 M mickimike sanoi: Luulen, että se on skilka-maali tai mikä sen nimi onkaan. Näyttää siltä. Jos kaikki kitti ei ole irronnut aivan betoniin asti, pitääkö se kaapia kokonaan pois sieltä?
M mickimike sanoi: Luulen, että se on skilka-maali tai mikä sen nimi onkaan. Näyttää siltä. Jos kaikki kitti ei ole irronnut aivan betoniin asti, pitääkö se kaapia kokonaan pois sieltä?
K Kurtivan #5 Jäsen · Västernorrland · 4 355 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 18:01 Kurtivan Jäsen Västernorrland 4 355 viestiä 1 kesäkuu 2022 klo 18:01 #5 M mickimike sanoi: Jos kaikki rappaukset eivät ole päässyt irti asti betoniin, pitääkö se kaapia pois kokonaan? Silikonimaali? Poista irtonainen rappaus, kostuta ja levitä uudelleen esim. Weber 135.
M mickimike sanoi: Jos kaikki rappaukset eivät ole päässyt irti asti betoniin, pitääkö se kaapia pois kokonaan? Silikonimaali? Poista irtonainen rappaus, kostuta ja levitä uudelleen esim. Weber 135.