Vanha 40-luvun talomme on eristämätön kellari, jossa on pesutupa, sauna ja varastotilaa. Pesutuvassa seinät on maalattu, mutta huomaamme nyt, että rappaus on hieman irti siellä täällä.
Kuinka korjaamme tämän?
Haluaisin tietää yksityiskohtaisesti miten se tehdään, millaista uutta rappausta, millaista maalia jne.