Y
Minulla on pitkä syöksytorvi navetan seinässä, joka on rikkonut kiinnikkeensä. Ostin uusia. Mutta en ole varma, mitä ruuveja minun pitäisi käyttää,

Ostin kahta lajia;
* Kourukoukkuruuvit ovat ruostumattomia ja ruostumaton menee helposti poikki.
* Farmariruuvit prikalla ja tiivisteellä. ehkä suurempi riski, että kiinnikkeet liikkuvat tiivisteen vuoksi?

Mitä luulette, kumpi on parempi?

L
Ruostumattomat eivät katkea, vedä ne kohtuudella, farmarskruven ovat ne pitkät, myös ne voi käyttää.

Y
Siitä tuli farmariruuvin (katemalli). asentanut sellaisia ennen. huh.
Haluaisin löytää pehmeän letkun, jonka voisi laittaa sadevesikourun päähän. hum..

L
Pehmeäletku mihin

Y
Sellaisia ihmisiä on, jotka kastelevat nurmikkoa vähän kauempana talosta.
Tyyliin pidentävät rännikaivoa sukkalla.

Tällä hetkellä olen pakottanut pitkän viemäriputken, mikä luultavasti on syynä siihen, että koko rännikaivo on irronnut. Alhaalla on vain 90 mutka enkä halua, että kaikki vesi valuu paalun päälle.

L
Renvattenspridare heter det, finns på varuhusen, luin myös toisaalta, että se ei ollut niin hyvä kukkapenkeissä, liian paljon vettä, mutta nurmikolle se ehkä käy, tarkista pituudet, vaikuttaa hieman lyhyiltä.

Tällaiset vihreät muovisukat kestävät korkeintaan vuoden, sitten muovi on kulunut puhki. Kun ostin talon, edellinen omistaja oli niitannut kiinni ylimääräisen syöksytorven 90-asteen kulman jälkeen, joka johti vettä eteenpäin. Liitoksen ei tarvitse edes olla lähes tiivis. Nyt olen sen sijaan asettanut sinne sadevesitynnyrin ja johdan pois tavallisen puutarhaletkun siitä. Toimii hyvin, kunnes parempi hulevesiratkaisu on tehty.

• Tykkään
Liteavvarje
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.