Minulla on tiilitalo, jossa on päätykolmiot puusta (paneli). Puu on lasuroitu useita kertoja, mutta luultavasti liian pitkän ajan kuluessa, koska puu on melko kuivaa, kuitenkaan ilman mätää tai vastaavaa, vaan puu on kovaa ja hienoa, mutta kuivuus on kuitenkin saanut osan (melko monen) laudoista liikkumaan hieman ulospäin.

En todellakaan jaksa naulata uutta julkisivua, koska minulla on iso terassi, joka täytyisi purkaa paloiksi :-X, kysymys kuuluu, voiko mennä julkisivun yli vasaran kanssa ja korjata se mahdollisimman hyvin ja sitten käyttää esimerkiksi rakennetiivistettä tms. rakoihin ja sitten lasuroida 2 kertaa?

Mitä mieltä olette?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.