65 728 lukukertaa ·
22 vastausta
66k lukukertaa
22 vastausta
Rakenteen säännön kuormitus ennen kuin se katkeaa?
Ok, mutta sitten olen luultavasti oikeilla jäljillä laskennan suhteen. On luultavasti juuri kuten sanot, että palkki lasketaan kiinteäksi... minulla on kyllä eri solider jokaiselle osalle, mutta en tiedä tarkalleen miten ohjelma tulkitsee kontaktin... olen määritellyt reunaehdon niin, että tukipisteet ovat "fixed support".
Suositukseni on, että älä käytä FEM:ää, ellei sitä osaa 100%:sti. On niin paljon, mikä voi mennä pieleen.
Ota esiin paperia ja kynä ja käytä niitä sen sijaan. Tässä tapauksessa materiaalin suuntaus on tehtävä niin, että puun kuidut ovat oikein. Puu on eräänlainen komposiitti, ja FE-ohjelmassa tarvitaan erityisiä elementtejä, jotta se voidaan laskea oikein.
Ota esiin paperia ja kynä ja käytä niitä sen sijaan. Tässä tapauksessa materiaalin suuntaus on tehtävä niin, että puun kuidut ovat oikein. Puu on eräänlainen komposiitti, ja FE-ohjelmassa tarvitaan erityisiä elementtejä, jotta se voidaan laskea oikein.
Olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa. Itse en koskaan käytä FEM:ää saadakseni arvon esimerkiksi muodonmuutokselle tai jännitykselle. Sen sijaan käytän sitä usein nähdäkseni, mikä/mikä osa/osat yksityiskohdasta ovat eniten rasitettuja ja kokeillakseni geometrian optimointeja.

Haluan laittaa säännön vaakasuorasti puuterassille, noin 6-7 metriä pitkä.
Haluan käyttää tätä korkeimpana pisteenä pienelle muovikatolle, joka toimii sadesuojana (noin 3 x 4 metriä) sohvan yläpuolella.
Haluaisin mieluiten välttää liimapuupalke...ja pylväs keskellä terassia.
Voisiko saada aikaan erikoisratkaisun???
Oletko saanut hyvän vastauksen??
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Byta ut gångjärn innan eller efter omlackering?
Kök -
Pattereiden asennus kellariin, jossa on kehystetyt seinät. Purkaa ensin
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Tänk efter innan du väljer produkter från Gustavsberg
Badrum -
Hur lång kan kabeln vara innan det blir överbelastning?
El -
Hur länge ska en leca-grundmur bränna innan belastning?
Grund & Markarbeten