16 881 lukukertaa ·
20 vastausta
17k lukukertaa
20 vastausta
Rakentaminen yhteen kerrokseen. Kestävätkö koolaukset?
Oletan, että bu tulee sahaamaan pois osia bef kattotuoleista, kun aiot avata yläkerrassa?
Ehkä sinun tulisi miettiä, täytyykö sinun tehdä vahvistus sille katolle ja siinä tapauksessa käyttää sitä myös uusille...
...Gabbe1 tapauksessa se on ulkoilmaparvella ja siksi helpompi ratkaista...
Ehkä sinun tulisi miettiä, täytyykö sinun tehdä vahvistus sille katolle ja siinä tapauksessa käyttää sitä myös uusille...
...Gabbe1 tapauksessa se on ulkoilmaparvella ja siksi helpompi ratkaista...
P
Peter_K
Jäsen
· Stuvsta, Huddinge
· 2 919 viestiä
Peter_K
Jäsen
- Stuvsta, Huddinge
- 2 919 viestiä
No jotakin aukkoa täytyy olla, jotta ei tarvitse käyttää tikkaita ja kiivetä ikkunasta sisään.
Ehkä yksi kattotuoli, joka täytyy vaihtaa, mutta se riippuu hieman siitä, kuinka suuren huoneen haluamme.
Ehkä yksi kattotuoli, joka täytyy vaihtaa, mutta se riippuu hieman siitä, kuinka suuren huoneen haluamme.
Rakennetaanko kattolyhty sisään?
Mitä aiot laittaa siihen osaan?
Tavallinen vai harjakattopaneeli sisäkatto?
Luulen, että voit tehdä jotain samanlaista kuin Gabbe1, eli valmiit kattoristikot sinne ulos ja sitten paikan päällä rakentaa se, joka liitetään olemassa olevaan kattoon.
Tavallinen katto sisällä tekee siitä helpomman sekä rakentaa että rakenteen kannalta.
Ota yhteyttä minuun, jos tarvitset puhelinnumeron hyvälle suunnittelijalle.
Mitä aiot laittaa siihen osaan?
Tavallinen vai harjakattopaneeli sisäkatto?
Luulen, että voit tehdä jotain samanlaista kuin Gabbe1, eli valmiit kattoristikot sinne ulos ja sitten paikan päällä rakentaa se, joka liitetään olemassa olevaan kattoon.
Tavallinen katto sisällä tekee siitä helpomman sekä rakentaa että rakenteen kannalta.
Ota yhteyttä minuun, jos tarvitset puhelinnumeron hyvälle suunnittelijalle.
P
Peter_K
Jäsen
· Stuvsta, Huddinge
· 2 919 viestiä
Peter_K
Jäsen
- Stuvsta, Huddinge
- 2 919 viestiä
Ajatuksena oli, että vain suurempi vasen osa saisi yhden lisäkerroksen. Katonlape jää paikoilleen, mutta ehkä hieman suurempana. Oikea osa katonlappeen alla ja oikealle saa loivasti kallistuvan katon. Yritän tehdä piirustuksen ja laittaa esille, miltä sen oli tarkoitus näyttää.
Kattotuoleista olen saanut tarjouksen, eikä se ollut kovin kallis, joten ei ole mitään syytä rakentaa itse.
Kattotuoleista olen saanut tarjouksen, eikä se ollut kovin kallis, joten ei ole mitään syytä rakentaa itse.
P
Peter_K
Jäsen
· Stuvsta, Huddinge
· 2 919 viestiä
Peter_K
Jäsen
- Stuvsta, Huddinge
- 2 919 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi