Hei kaikki,

voiko joku kertoa foamsystem (ja solumuovi) kokemuksista? Onko ketään, joka on rakentanut foamsystem.se-talon ja jakaisi mielellään positiivisia asioita ja haittoja solumuovitalon rakentamisesta?

Kuinka hyvä äänieristys tällaisessa talossa on?
Miltä se tuntuu, kun on tuulinen sää (kuinka vakaa talo on - käytetäänhän elementeissä ei-betonia)?

Talo, jota harkitsemme rakennettavan, on ympärivuotinen ja aiotaan tehdä passiiviseksi (energiatehokas)!

Kiitollinen kaikista vastauksista!!

Terveisin
Alex

Ei suositella. q(;^;)p

Ei niin hyviä energiatehokkuusarvoja, se on 93w/m2C, jos en muista väärin.
Laki on 110w/m2C ja passiivitaloilla alle 45.
Meillä on 250 mm seinissä ja 300 mm katossa. Luulen, että he ovat lisänneet sitä hieman nyt.

On muutamia asioita, joista ei kerrottu ennen tilausta.
Esim: styrox ei vaimenna ääntä!
Tuhoeläimet nakertavat sitä yhtä paljon kuin muita materiaaleja!
!:wow:

Olen rakentanut oman suunnittelemani talon Foam Systemillä ja toimitus oli todella kehno, nyt olemme menossa käräjäoikeuteen talokaupan kanssa. Kerron lisää, jos kiinnostusta on, suosittelen valitsemaan jonkun toisen toimittajan.

Foam System q(;^;)p.

Olen rakennukseni loppuvaiheessa. Omatehty Foamsystemistä. Kaikki on toiminut erittäin hyvin.

/Magnus

KalleByggare sanoi:
Olen rakentanut itse suunnitellun talon Foam Systemillä ja toimitus oli todella huono, nyt olemme menossa Käräjäoikeuteen talokaupan kanssa. Kerron lisää, jos kiinnostusta on, suosittelen valitsemaan toisen toimittajan.

Foam System q(;^;)p.
Hei taas kaikki rakentajat, meille on nyt luvattu korvauksia kaikista ylimääräisistä kustannuksista, joita olemme saaneet. Kaikki vaikuttaa ratkeavan ja olemme tyytyväisiä tähän, nyt voimme suositella Foam Systemiä, talosta tulee todella hyvä.d^_^b

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.