....mutta emmin hieman teräsputken keskisäteen ja vanerin tekemisen välillä....haluaisin mieluiten niin vähän kaarevia askelmia kuin mahdollista...onko ehdotuksia?

Piirustus valmis :)

Ajattelen käyttää tammitasoa askelmamateriaalina....IKEA? vai joku muu, jolla on jokin muu vaihtoehto?

Vain rakentaa valmiiksi sitten poiketa täällä mittaamaan seuraava porras-projektisi! d^_^b

Haluan vain huomauttaa, että olen huomannut, että useammin voi tehdä löytöjä työtasoista esimerkiksi K-Rauta tai Bauhaus verrattuna siihen, mitä ne maksavat IKEA:ssa.

Olen tarkistanut Bauhausin, mutta he olivat kalliimpia kuin IKEA... K-Rauta pitää tarkistaa :)

Slacker on tervetullut tulemaan ja kopioimaan portaat, kun ne lopulta valmistuvat... rento asenne ajatellen, että ne ovat vielä vain minun päässäni...hahaha....

Katso myös Rusta! Hinnat löytyvät verkkosivulta.

Mikael_L
Olen missannut tämän keskustelun ...

Ajattelitko, että U:n pohjassa olisi lepotaso?

Mitä ajatuksia sinulla on materiaalista. Höylätä ja liimata yhteen runkopuu ja sitten tasohöylätä onhan edullisinta, jos sinulla on pääsy tasohöylään.
Se voi jopa tulla niin paljon halvemmaksi, että yksinkertaisemman höylän hankinta voi olla perusteltua.
Mutta silloin siitä tulee tietenkin mänty/kuusi, ehkä ajattelit jotain arvokkaampaa...

Rebeckaf sanoi:
Kolla Rusta också! Finns priser på hemsidan.
Tietenkin :) kiitos..

Mikael_L sanoi:
Olen missannut tämän ketjun...

Ajattelitko olla lepoplanssi U:n pohjassa?

Mitä mieltä olet materiaalista. Höylääminen ja liimaaminen yhteen säännöllisillä puilla ja sitten höylääminen on halvinta, jos sinulla on pääsy tasohöylään.
Se voi jopa tulla niin paljon halvemmaksi, että yksinkertaisen höylän ostaminen voi olla perusteltua.
Mutta sitten siitä tulee mänty/kuusi, ehkä ajattelit jotain ylellisempää...
Ei...ei lepoplanssi....halusin sen, koska olisi paljon helpompaa niin, mutta valitettavasti varattu tila ei salli tehdä portaita lepoplanssilla :@....nyt siitä tulee 6 kaarevalla askeleella ja 9 suoralla....keskipalkin teen 15mm vanerista laatikkona ja 27mm tammiaskelmilla.....

Biltema on aloittanut tammilevyillä. 3x0,62 maksaa 1000kr 27mm paksuudelle ja 1500kr 40mm

...etsii upotettua seinävalaistusta, jonka voi asettaa askelmien etuosaan.....tule ehdotuksiesi kanssa....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.