Hei,
Olen laajentamassa taloani, ja korkeuserojen takia molemmat olemassa olevan seinän ylitykset sekä koko runko kantavan palkin, palkkien ja pylväiden kanssa jatkeessa on rakennettava teräksestä. Minulla on kuitenkin jonkin verran ongelmia löytää ihmisiä, jotka voivat osoittaa viitteitä/kokemuksia tällaisesta. Ja minun on hieman vaikeaa ylipäätään luottaa niihin, jotka sanovat, että he "osaavat kaiken" ilman todisteita siitä.
Joten kysymykseni on, kuinka epätavallista ja monimutkaista on rakentaa teräsrunko? Ja mihin yrityksiin minun pitäisi keskittyä? Riittääkö kirvesmiehet, jotka ovat tehneet joitain ylityksiä teräspalkin avulla, vai onko suuri riski, että he mokaavat jotain? Vai pitäisikö kenties etsiä yrityksiä, jotka tekevät teollisuustiloja rakentaakseen itse rungon? Onhan loppujen lopuksi olemassa hyvin monia rakennuksia, jotka rakennetaan teräksestä, mutta näyttää siltä, että yritykset yleisesti ottaen joko tekevät teräksisiä teollisuushalleja jne. tai suuntautuvat yksityishenkilöihin ja rakentavat silloin puu-/kivitaloja.