Meillä on talonpojan rakennus kesämökillämme, jossa pohdimme, voisimmeko rakentaa vierashuoneen osaan siitä.

Ajatuksena on, että siitä tulee hyvin yksinkertainen. Ei vettä/viemäröintiä, ne löytyvät päärakennuksesta. Yksinkertainen sähkö vedetään sisään. Ei kiinteää lämmitystä.

Sen on tarkoitus käyttää kesäisin, ehkä välillä touko-syyskuussa.

Yleensä ilman lämmitystä. Jos tuntuisi kylmältä/kostealta, käytetään jotain tilapäistä lämmönlähdettä (sähköpuhallin tai jotain sellaista).

Ei koskaan tarkoitus käyttää loka-huhtikuussa.

Tänään ei ole lattiaa, mutta yksinkertaiset ulkoseinät ja ulkokatto ovat olemassa.

Kuinka se pitäisi suunnitella? Pitäisikö eristää? Seinät/lattia/katto.
Materiaali seinät/katto/lattia.
Tuulensuoja/muovi?

Voiko olla pelkoa kosteudesta/homesta, jos ei tehdä "kunnollista" huonetta ja pidetä minimilämpötilaa siellä?

Muita asioita, jotka pitäisi ottaa huomioon tällaisessa tilassa? Ilmastointi esim.
 
Miltä näyttää olemassa oleva ulkorakennus, mistä se on rakennettu? Mikä on kattokorkeus ulkorakennuksen sisällä?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.