Meillä on talonpojan rakennus kesämökillämme, jossa pohdimme, voisimmeko rakentaa vierashuoneen osaan siitä.
Ajatuksena on, että siitä tulee hyvin yksinkertainen. Ei vettä/viemäröintiä, ne löytyvät päärakennuksesta. Yksinkertainen sähkö vedetään sisään. Ei kiinteää lämmitystä.
Sen on tarkoitus käyttää kesäisin, ehkä välillä touko-syyskuussa.
Yleensä ilman lämmitystä. Jos tuntuisi kylmältä/kostealta, käytetään jotain tilapäistä lämmönlähdettä (sähköpuhallin tai jotain sellaista).
Ei koskaan tarkoitus käyttää loka-huhtikuussa.
Tänään ei ole lattiaa, mutta yksinkertaiset ulkoseinät ja ulkokatto ovat olemassa.
Kuinka se pitäisi suunnitella? Pitäisikö eristää? Seinät/lattia/katto.
Materiaali seinät/katto/lattia.
Tuulensuoja/muovi?
Voiko olla pelkoa kosteudesta/homesta, jos ei tehdä "kunnollista" huonetta ja pidetä minimilämpötilaa siellä?
Muita asioita, jotka pitäisi ottaa huomioon tällaisessa tilassa? Ilmastointi esim.