985 lukukertaa ·
4 vastausta
985 lukukertaa
4 vastausta
Rakentaa wc-koppi kellariin. Materiaalivalinnat?
Aion asentaa wc-istuimen kellarin viemäriputkeen, ja kysymykseeni onko kenelläkään ideoita kuinka rakentaa väliseinä tai yksinkertainen vessakoppi?
Haluan mieluiten välttää orgaanisia materiaaleja, koska kellarissa on jonkin verran kosteutta.
Ehkä käyttää metallikehyksiä ja sileitä metallilevyjä, joita minulla on jo valmiina?
En halua muurata, koska lattiaa tai muuta saatetaan joutua myöhemmin piikkaamaan auki...
Tämä on budjettiprojekti, joten ratkaisun täytyy olla halpa.
Haluan mieluiten välttää orgaanisia materiaaleja, koska kellarissa on jonkin verran kosteutta.
Ehkä käyttää metallikehyksiä ja sileitä metallilevyjä, joita minulla on jo valmiina?
En halua muurata, koska lattiaa tai muuta saatetaan joutua myöhemmin piikkaamaan auki...
Tämä on budjettiprojekti, joten ratkaisun täytyy olla halpa.
Harrastajapuuseppä
· Billinge
· 77 viestiä
Koska tämä on budjettiprojekti, olisin käyttänyt sitä mitä sinulla on saatavilla enkä tehnyt enempää. Vaihtoehto plåt on fibercementskivor, joita saa edullisesti rakennuskaupasta. Plåtreglar ovatkin erinomainen valinta.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
Onko sinulla paljon ihmisiä, jotka kulkevat siitä ohi? Vai mikä on ajatus? sillä aikaa kun toinen huone remontoidaan vai pysyvästi?
Pysyvästi, jotta pääsisi vessaan silloin, kun talon muu osa on vuokrattu, mutta autotalliin ja kellariin minulla on pääsy.S Stefan1972 sanoi:
Pohdin metallirakenteita ja osb, en tiedä kuinka kosteusherkkä usb on...
Klikkaa tästä vastataksesi