Minun pitäisi rakentaa väliseiniä vintilleni ja pohdin, miten ratkaista tämä ongelma parhaiten. Minulla on 60 cc oleva palkisto. Tarvitseeko minun vahvistaa lisäpalkkien kanssa, kun asennan seinän, joka on kohtisuorassa palkistoon nähden? Kun asennan väliseinän, joka kulkee palkiston suuntaisesti, laitan lisäpalkkeja 60 cc niin, että seinä saa tukea lattiasta, vai täytyykö minun laittaa lisäpalkkeja tiheämmin, esimerkiksi 30 cc (Yksi seinä on suunniteltu ei aivan palkiston päälle, vaan keskelle)? Se ei ole kantava seinä. Lattialle aion laittaa 22 mm paksun lastulevylattian, jossa on urat lattialämmitystä varten.
Kiitollinen kaikesta avusta, mitä voin saada.
/Honeybun