2 280 lukukertaa ·
11 vastausta
2k lukukertaa
11 vastausta
Rakentaa väliseinät
Heissan
Miten te asiantuntijat suosittelisitte sisäseinien rakentamista?
Olen istunut ja katsellut materiaaleja byggmaxilta.
Jotta ne parhaiten sopisivat heidän ovenkarmien kanssa, haluaisin rakentaa ne näin:
Kipsi>Osb/Spån>Regel45*45>Osb/Spån>Kipsi
Olenko tyhmä silloin?
Miten minun pitäisi tehdä muuten?
Miten yleensä tehdään?
Jos käyttää muuta kuin 45*45 regeliä, miten se saadaan sitten sopimaan ovenkarmien kanssa?
/Jonas
Miten te asiantuntijat suosittelisitte sisäseinien rakentamista?
Olen istunut ja katsellut materiaaleja byggmaxilta.
Jotta ne parhaiten sopisivat heidän ovenkarmien kanssa, haluaisin rakentaa ne näin:
Kipsi>Osb/Spån>Regel45*45>Osb/Spån>Kipsi
Olenko tyhmä silloin?
Miten minun pitäisi tehdä muuten?
Miten yleensä tehdään?
Jos käyttää muuta kuin 45*45 regeliä, miten se saadaan sitten sopimaan ovenkarmien kanssa?
/Jonas
En halua sanoa olevani mikään ekspertti, mutta yleisimmät käytössä olevat ovat 45*70 tai vaihtoehtoisesti 45*95 kantavissa sisäseinissä. Oviaukkojen karmit ovat eri syvyyksiä, 118 mm on olemassa ja sopii hyvin tilanteeseesi. 
Martin
Martin
voi olla, että sinulla on hyvää puutavaraa myös siitä ajasta, jolloin talo rakennettiin. ei nopeasti kasvavaa mäntyäStefan N sanoi:
varmasti on vähän heiluntaa, jos alat työntää seinää
Mieluummin 45x45 koolaukset osb+levyllä kuin 45x70 ja yksinkertainen levy. Mieluiten 45x70 ja osb+levy. Osb voidaan vaihtaa vaneriin, jos tuntee, että rahaa riittää.
Jos haluat ostaa halpoja karmit Byggmaxista, on helppoa sahata pieni smyygi palasta mdf:ää tai tasohöylättyä mäntyä.
Jos haluat ostaa halpoja karmit Byggmaxista, on helppoa sahata pieni smyygi palasta mdf:ää tai tasohöylättyä mäntyä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Rimligt pris för att bygga två enkla innerväggar?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Rakentaa väliseiniä. Kuinka kiinnittää pystysuorat tukipuut vaakasuoriin
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Eristä ja rakenna uudet sisäseinät vanhaan pesuhuoneeseen/saunaan
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka