Hei hei,

Aion asentaa vaatekaappirivin huoneeseen, jossa on 4,46 m seinä. Olen kiinnostunut montana wardrobe -kaapista, http://www.olssongerthel.se/blogg/2011/03/23/nyheter-fran-montana, mutta sen hinta on jossain 70 tkr tienoilla.

Kysyisin nyt, onko täällä ketään, jolla on kokemusta ja vinkkejä vaihtoehdoista. Epäilen, että IKEA:n pax-järjestelmää voisi käyttää edullisena vaihtoehtona.

Olkaa hyvä ja kommentoikaa, kaikki mikä voi auttaa on tervetullutta! Hyllyjärjestelmä, jossa ruskeita kaappeja ja laatikostoja, keskellä peili ja istuintila, sekä suuret, mustat lattiavalaisimet vaaleassa huoneessa.
 
Kysymys on kai kuinka paljon vaatteita sinulla on :)

Mutta että kaapit työntyvät ulkopuolelle (sisäpuolelle?) ikkunasyvennystä ei ole kovin kaunista, vai mitä?
Se pilaa osan kauniin huoneen mittasuhteista.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.