Kysyisin nyt, onko täällä ketään, jolla on kokemusta ja vinkkejä vaihtoehdoista. Epäilen, että IKEA:n pax-järjestelmää voisi käyttää edullisena vaihtoehtona.
Olkaa hyvä ja kommentoikaa, kaikki mikä voi auttaa on tervetullutta!
Mutta että kaapit työntyvät ulkopuolelle (sisäpuolelle?) ikkunasyvennystä ei ole kovin kaunista, vai mitä?
Se pilaa osan kauniin huoneen mittasuhteista.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.