Aion rakentaa sisäseinän pystyhelmipaneelista, paksuus 15mm. Pitäähän laittaa juoksut. Olen ajatellut käyttää 70 x 45 reglar, mikä pitäisi olla etäisyys pystytolppien välillä ja mikä etäisyys juoksujen välillä?
 
Ehkä asettaa regla cc 60 cm ja laittaa osb päälle? Silloin paneelin kiinnittäminen nauloilla on helppoa ja se parantaa hieman äänieristystä.
 
Osb? Ajattelin eristää seinän.
 
Kyllä, OSB tai esimerkiksi vaneri, ovat puulevyjä, joita käytetään yleensä rankojen päällä, eristys välissä tietenkin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.