Olen miettimässä hormiputken kotelointia toisessa kerroksessa, se ei näytä kovin kauniilta.

Tietenkin minun täytyy ensin tehdä kehikko, jonka sitten "koteloin" sopivalla levymateriaalilla, nyt kysymykseni. Minkä materiaalin minun pitäisi käyttää koolauksessa, puu vai metalli? Kuinka lähelle savupiippua voin asettaa niitä, metallilevyn ulkopuolella, joka on palkistokohdan kohdalla tai siihen päälle?

Hyvät neuvot otetaan kiitollisina vastaan.

Voit käyttää trä tai stålreglar, det är ett schakt du skall bygga. Tee 3 sidor valmiiksi, och klä dessa med gips på insidan, sedan gör du ett lock, också med gips på insidan, som skruvas fast, för eventuell inspektion. Lämna ett utrymme på ca 100 mm mellan skorsten och schakt= är skorstenen 200 mm i diam. gör du schaktet 400 X 400 mm

Kyllä, se on kaivos, jonka aion rakentaa. Näen ongelman vinkissäsi, ajattelin päällystää kaivoksen tiilijäljitelmällä. Luulen, että sitä on vaikea purkaa tarkastusta varten silloin.

Joo se voi olla, mutta mietin josko skrostensmästaren haluaa niin, soita hänelle ja kysy

voisi ehkä nähdä läpi schaktetin alhaalta päin

Robert_Maria sanoi:
Kyllä, rakennan juuriakaa. Näen ongelman sinun vinkissäsi, ajattelin päällystää kaivon tiilijäljitelmällä. Luulen, että sitä on vaikea purkaa tarkastusta varten.
Sinun kannattaa noudattaa valmistajan ohjeita:

http://www.premodul.se/filer/iav_Premodul_se.pdf

Sivulla 5 kerrotaan, kuinka sinun pitäisi tehdä.

Puhuin paikallisen nokikolarimestarin kanssa tästä säännöistä muutama päivä sitten. Viesti oli, että jos noudattaa tarkasti ohjetta (tässä tapauksessa premodulin osalta), tulee oikein. Tarkastuksessa katsotaan, että ohjetta on noudatettu (joka totta kai seuraa sääntöjä).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.