Hei!

Olen parhaillaan suunnittelemassa portin rakentamista. Portissa on runkorakenne, joka yhdistetään puoliksi-puoliksi.

Rakennuskuvauksissa mainitaan usein, että liitokset pitää ruuviliimata. Mitä se oikeastaan tarkoittaa? Liiman ymmärrän tietysti, mutta ruuvauksen? Onko kyseessä fransskruuv? Pienempi ruuvi? Vankkapultti?

Vankkapultti ei näytä kovin hyvältä portin takapuolella.

Miten mielestänne liitokset tulisi tehdä? Mikä on siisteintä ja parasta?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.