Meillä on viimeistelemätön yläkerta, jota aiomme nyt alkaa eristää ja sisustaa. Meidän täytyy kuitenkin rakentaa portaat ylös sekä tehdä reikä portaita varten. Olen vähän hukassa sen suhteen, mistä päästä pitäisi aloittaa - voiko joku auttaa?

Mikä voisi olla portaiden ja reiän (luonnollisesti reikä verhouksella niin, että se näyttää "valmiilta") arvioitu kustannus, mukaan lukien portaiden asennus? Ymmärrän, että portaiden valmistajilla on erilaisia hintoja riippuen materiaalista, mutta jos laskemme, että enintään 60' tammiportaille sekä reiälle? Ottavatko portaiden valmistajat myös reiän tekemisen sekä portaiden asennuksen?

Kiitollinen vastauksista!

Anna rakennuspuusepän korjata reikä ja sisustuspuusepän valmistaa portaat. Molempia voidaan tarvita, kun portaat asennetaan. Sinun tulisi pysyä budjettirajasi sisällä. Haluatko säleikön? Kulmaportaat?...

Hei.
Olen sisustamassa ullakkoa ja etsin myös vaihtoehtoja.
Valitsin kuitenkin rakentaa portaat itse, osittain pitääkseen kustannukset alhaalla, osittain saadakseni sen sellaiseksi kuin haluan.. valitsin tehdä sisäänrakennetun portaikon, mikä asettaa vähemmän vaatimuksia vannenauhan viimeistelylle jne., ja tila käytetään siivouskaappina.

Rakennan rungon, joka päällystetään kipsilevyllä, ja päälle asetan tammiaskelmat.

Lisään mielelläni kuvia, kun se on valmis.

Kustannuksiltaan se tulee maksamaan noin 5000:-

oi, huomasin nyt, että ketju oli vanha...

Valmistin myös oman portaikon...Yksinkertainen, jossa on valkoiseksi maalatut vagnstycken ja portaat laminaattilevyistä...Suurin piirtein tähän asti olen päässyt...Mutta ajatus on petsata ja lakata portaat, sekä sulkea askelmien välinen tila mdf:llä.

Halpaa siitä tulee ainakin, enkä usko, että se tulee näyttämään liian hullulta valmiina... Mutta on aika haastavaa laskea askelmien korkeus ja pituus, jotta saa sen toimimaan...Mutta enhän minä olekaan mikään matemaatikko.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.