2 377 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Rakentaa ohut seinä


Yksi idea on laittaa vaneri runkojen väliin. Onko kenelläkään ehdotuksia?
Jäsen
· Blekinge
· 12 222 viestiä
Sinun ei tarvitse käyttää reglar ollenkaan. Laita yhteen niin monta plyfa- ja kipsilevyä, kunnes pääset oikeaan paksuuteen.
Klikkaa tästä vastataksesi