Oviin yläpuolella olevan masoniittilevyn ja kartongin rakenne paljastettu. Lampunvarjostin näkyy oikealla. Ovi, jossa on valkoinen masoniittiseinä yläpuolella, kylpyhuoneremontin yhteydessä. On aika kylpyhuoneen remontille, ja olen kohdannut pienen ongelman. Oven yläpuolella on jonkinlainen kovalevy/pahvi seinä, jonka haluan poistaa ja rakentaa kunnollisen seinän tilalle. Ongelma on se, että seinä, johon ovi on kiinnitetty, on vain 70 mm kevytbetonia. Haluaisin laittaa kipsilevyn + 15 mm vanerin kylpyhuoneen puolelle, mutta sitten ei jää paljoa tilaa runko- ja levyrakenteelle vastakkaisella puolella kylpyhuonetta.
Yksi idea on laittaa vaneri runkojen väliin. Onko kenelläkään ehdotuksia?
 
Sinun ei tarvitse käyttää reglar ollenkaan. Laita yhteen niin monta plyfa- ja kipsilevyä, kunnes pääset oikeaan paksuuteen.
 
  • Tykkään
Claes Sörmland ja 1 muu
  • Laddar…
Okei, mutta miten kiinnitän levyt?
 
kipsi 13
filmivaneri 15
harvapaneeli cc300 28
kipsi 13
summa 69mm

Pitäisi toimia näin pienellä alueella
 
  • Tykkään
hapazard
  • Laddar…
Kiitos, mutta eikö olekin niin, ettei puuta voi kiinnittää suoraan kevytbetoniin kosteuden vuoksi?
Riittääkö jokin muovi väliin?
 
H hövd1ngen sanoi:
Kiitos, mutta eikö olekin niin, että puuta ei voi kiinnittää suoraan kevytbetoniin kosteuden takia?
Riittääkö joku muovi väliin?
Jos sinulla on kosteusongelmia talon sisällä oven yläpuolella, sinulla on suurempia huolia....
 
  • Tykkään
Claes Sörmland ja 2 muuta
  • Laddar…
Ei, en usko niin. Mutta minulle on selitetty, että niin ei pitäisi rakentaa. Mutta se koskee ehkä vain puuta suoraan laatan/lattian vasten.
 
Claes Sörmland
R RiKr sanoi:
gips 13
plyfa 15
glespanel cc300 28
gips 13
summa 69mm

Borde fungera på en så pass liten yta
Vaihda glespanelen 28 mm slätspont, niin se on vieläkin helpompaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.