2 738 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Rakentaa komero (kysymys peitelevyistä ja rimoista)
Hei hei,
minulla on tämä vaatekaappi, jonka ajattelin asentaa kiinteäksi.
Olen tehnyt vähän tutkimusta ja ajattelin, että seuraava voisi toimia:
- Peitelevy oikealle puolelle lattiasta kattoon
- Säätöpalat (MDF-levy?) aukkoon vaatekaapin ja vasemman seinän välillä (ajattelen 6 cm lattialistan tavoin) + katto (12 cm)
Jos yllä oleva kuulostaa kosherilta, niin mietin, miten parhaiten kiinnitän nämä säätöpalat? Kisko, jonka kiinnitän poraamalla kattoon? Kisko, jonka liimaan vaatekaappiin? Molemmat? Jotain muuta?
Kiitos etukäteen. ☺️
minulla on tämä vaatekaappi, jonka ajattelin asentaa kiinteäksi.
Olen tehnyt vähän tutkimusta ja ajattelin, että seuraava voisi toimia:
- Peitelevy oikealle puolelle lattiasta kattoon
- Säätöpalat (MDF-levy?) aukkoon vaatekaapin ja vasemman seinän välillä (ajattelen 6 cm lattialistan tavoin) + katto (12 cm)
Jos yllä oleva kuulostaa kosherilta, niin mietin, miten parhaiten kiinnitän nämä säätöpalat? Kisko, jonka kiinnitän poraamalla kattoon? Kisko, jonka liimaan vaatekaappiin? Molemmat? Jotain muuta?
Kiitos etukäteen. ☺️
Viimeksi muokattu:
Paras vastaus
Harrastajapuuseppä
· Västra Götaland
· 1 474 viestiä
Rakennat valmiin laatikon/kehyksen 45x45 soiroista, jonka asetat vaatekaapin päälle, noin 1 cm katosta. Sitten kiinnität laatikon ruuveilla vaatekaapin sisältä ja liimaat peitelevyn päälle. Käytä mielellään myös dyckert-nastoja kiinnittääksesi sen.
Sivulle kiinnität soiroon vaatekaapin ulkopuolelle, jonka ruuvaat vaatekaapin sisältä ja sen jälkeen asennat peitelevyn ulkopuolelle.
Sivulle kiinnität soiroon vaatekaapin ulkopuolelle, jonka ruuvaat vaatekaapin sisältä ja sen jälkeen asennat peitelevyn ulkopuolelle.
Harrastajapuuseppä
· Västra Götaland
· 1 474 viestiä
Toisin sanoen sinun ei tarvitse liimata mitään vaatekaapissa (se tuhoutuu, jos haluaa joskus poistaa säännön) eikä sinun tarvitse ruuvata kattoon tai seinään.
Harrastajapuuseppä
· Västra Götaland
· 1 474 viestiä
Ja kyllä, sinun pitää käyttää MDF:tä.
Ei melamiinia. Näyttää paskalta.S S.Hellman sanoi:
Jos haluaa valmiiksi maalattua valkoista, on edullista ostaa Ikea-peitesivuja ja sahata niitä. Ne eivät kuitenkaan ole saatavilla kuinka pitkinä tahansa.
Kiitos vastauksesta! ☺️
Maalataan sisustusmaalilla.
Maalataan sisustusmaalilla.
Klikkaa tästä vastataksesi