Hei hei,

minulla on tämä vaatekaappi, jonka ajattelin asentaa kiinteäksi.

Olen tehnyt vähän tutkimusta ja ajattelin, että seuraava voisi toimia:

- Peitelevy oikealle puolelle lattiasta kattoon
- Säätöpalat (MDF-levy?) aukkoon vaatekaapin ja vasemman seinän välillä (ajattelen 6 cm lattialistan tavoin) + katto (12 cm)

Jos yllä oleva kuulostaa kosherilta, niin mietin, miten parhaiten kiinnitän nämä säätöpalat? Kisko, jonka kiinnitän poraamalla kattoon? Kisko, jonka liimaan vaatekaappiin? Molemmat? Jotain muuta?

Kiitos etukäteen. ☺️

• Garderobi, jossa on valkoinen ovi ja yläpuolella tilaa kattoon, seinälle asennettu pyöreä valkoinen laite ja heijastava peili.
  • Peiliovinen vaatekaappi ja viereinen seinä, kuva otettu kännykällä. Käsi näkyy, heijastus peilissä.
Viimeksi muokattu:

Paras vastaus

Rakennat valmiin laatikon/kehyksen 45x45 soiroista, jonka asetat vaatekaapin päälle, noin 1 cm katosta. Sitten kiinnität laatikon ruuveilla vaatekaapin sisältä ja liimaat peitelevyn päälle. Käytä mielellään myös dyckert-nastoja kiinnittääksesi sen.

Sivulle kiinnität soiroon vaatekaapin ulkopuolelle, jonka ruuvaat vaatekaapin sisältä ja sen jälkeen asennat peitelevyn ulkopuolelle.

• Tykkään
oppelainen
  • Laddar…
Toisin sanoen sinun ei tarvitse liimata mitään vaatekaapissa (se tuhoutuu, jos haluaa joskus poistaa säännön) eikä sinun tarvitse ruuvata kattoon tai seinään.

• Tykkään
oppelainen
  • Laddar…
Ja kyllä, sinun pitää käyttää MDF:tä.

• Tykkään
oppelainen
  • Laddar…
Yksi vinkki on käyttää valkoisia hyllylevyjä, niin saat kauniin viimeistelyn ilman, että sinun tarvitsee maalata itse.

K
S S.Hellman sanoi:
Vinkki on käyttää valkoisia hyllylevyjä, näin saat kauniin pinnan ilman, että sinun tarvitsee maalata itse.
Ei melamiinia. Näyttää paskalta.

Jos haluaa valmiiksi maalattua valkoista, on edullista ostaa Ikea-peitesivuja ja sahata niitä. Ne eivät kuitenkaan ole saatavilla kuinka pitkinä tahansa.

Kiitos vastauksesta! ☺️

Maalataan sisustusmaalilla.

• Tykkään
Småbrukaren
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.