Hei
Ajattelin rakentaa pienen makuuhuoneen vinon katon alle (katso bild). Voiko joku kertoa, miten seinän kehys laitetaan kattoon? Haluan oikeita kulmia sekä seinään että kattoon nähden.
Toinen kysymys on, miten voi rakentaa nämä kaksi väliseinää ilman, että naulataan puulattiaan mutta silti hyvällä vakaudella ja eristyksellä?
Kiitollinen vinkeistä