3 410 lukukertaa ·
21 vastausta
3k lukukertaa
21 vastausta
Rakentaa aita
Minusta näyttää siltä, että meidän ei enää pitäisi rakentaa aitaa. 🤣🤣
Siitä tulisi varmaan liian monimutkaista, kallista ja turhaa.
Panosamme thujaan sen sijaan. Meidän pitää vain päättää korkeus ja sitten katsomme, mitä se maksaa lopulta 😀
Siitä tulisi varmaan liian monimutkaista, kallista ja turhaa.
Panosamme thujaan sen sijaan. Meidän pitää vain päättää korkeus ja sitten katsomme, mitä se maksaa lopulta 😀
Tuija-lajeja on useita, joten tarkista, mitä ne kestävät ja kuinka nopeasti ne kasvavat. Maaperä on tärkeä. Ehkä kannattaa tutustua johonkin puutarhafoorumiin ja keskustella siellä. Luulen, että se voi antaa enemmän kuin tämä foorumi. Tule mielellään takaisin, kun sinulla on jotain, jota voi kutsua päätöksesi tulokseksi. Onnea.
Nytt_användarnamn_2024_12
Estetty
· Sveriges himmelrike
· 165 viestiä
Nytt_användarnamn_2024_12
Estetty
- Sveriges himmelrike
- 165 viestiä
Brabant on se, johon sinun kannattaa panostaa, jos haluat tiheän ja nopeakasvuisen, smaragd on enemmän kuin kuusi, leveä alhaalta ja kapenee ylös...P Pappa1986 sanoi:
Tuja tarkoittaa paljon enemmän työtä joka vuosi, ja 100 m on pitkä, kun se pitää leikata.
Plankin tukemiseksi voi tehdä muun muassa:
*istutuslaatikoita
*alkoveja/sisäänvetoja itse plankille
*pergola plankin suuntaisesti
*ulkotila, jossa plankki/säleiköt kohtisuoraan plankkia vasten
*pyöräteline
*penkkejä
*koska se on maaseutumainen, niin rakenna katos grillille.
jne jne.
Plankin tukemiseksi voi tehdä muun muassa:
*istutuslaatikoita
*alkoveja/sisäänvetoja itse plankille
*pergola plankin suuntaisesti
*ulkotila, jossa plankki/säleiköt kohtisuoraan plankkia vasten
*pyöräteline
*penkkejä
*koska se on maaseutumainen, niin rakenna katos grillille.
jne jne.
Ossian K Olsson
Harrastajasähköasentaja
· Limhamn
· 2 329 viestiä
Ossian K Olsson
Harrastajasähköasentaja
- Limhamn
- 2 329 viestiä
Huomaan, että olet jo saanut joitain vinkkejä ketjussa, mutta tässä on pari hyvää vinkkiä OskarsnickrariltaP Pappa1986 sanoi:Hei
Aion aloittaa puuaidan rakentamisen lähiaikoina. Se tulee olemaan noin 2 metriä korkea, tolpat ovat 90×90 tai 70×70, mutta se saattaa olla vähän hentoa. Mutta miten kiinnitän tolpat ja mihin? Maakiilat, betonijalusta vai kaivan kuopan ja valan itse? Aidasta tulee noin 100 metriä pitkä. Laudat tulevat limittäin niin, että tuuli ei pääse läpi.
https://www.instagram.com/p/CsOFrQsoKTu/
Yksi asia, jota mielestäni hän unohtaa mainita, on se, ettei kannata rakentaa suoraa aitaa vaan hieman siksakia, kuten hän on tehnyt!
https://www.instagram.com/p/CsOAKXkITVB/
Minulla on kuitenkin sellainen limittäinen aita, jota ajattelit rakentaa. Se on melkoinen riesa ylläpitää, joten kannattaa katsoa, voitko rakentaa jotain muuta, varsinkin kun sinulla on niin paljon!
300 kpl tuijia on tilattu paikallisesta taimitarhasta. 100-120 cm.
Huomasin, että monet netissä olevat ovat epäluotettavia ja niillä on todella huonoja arvosteluja.
100 €/kpl + multa noin 3-4000 + paljon tunteja käsin kaivamista, mutta täytyy aloittaa ajoissa, toimitus tapahtuu vasta huhtikuussa.
Yksityisyyssuojaksi tilaamme 2 ×25 m visa xl:stä hintaan 1000 € ja laitamme väliaikaisesti naapurin puolelle, kunnes pensasaita kasvaa valmiiksi.
Hyvää viikonloppua kaikille
Huomasin, että monet netissä olevat ovat epäluotettavia ja niillä on todella huonoja arvosteluja.
100 €/kpl + multa noin 3-4000 + paljon tunteja käsin kaivamista, mutta täytyy aloittaa ajoissa, toimitus tapahtuu vasta huhtikuussa.
Yksityisyyssuojaksi tilaamme 2 ×25 m visa xl:stä hintaan 1000 € ja laitamme väliaikaisesti naapurin puolelle, kunnes pensasaita kasvaa valmiiksi.
Hyvää viikonloppua kaikille
Klikkaa tästä vastataksesi