"Punamultakoulu" - oppitunti 5 - sisältää muun muassa käytännön kuvauksen siitä, miten rakennetaan yksinkertainen, halpa mutta turvallinen teline itse. Periaatteessa sama kuin Pete_K.

http://daladry.se/rodfargsskolan/rent-hus

• Tykkään
nejmensluta
  • Laddar…
vinkki on laskea se, erityisesti jos sen pitäisi seistä kaksi vuotta, silloin materiaalille ei ehkä ole suurta käyttöä. me laskimme sen ja tajusimme, että käytännössä ei ollut hinnaneroa ostaa koolauksia ja rakentaa itse verrattuna siihen, että ostaisi käytetyn haki. osa ostamastamme hakista on ennen vuotta 73 (sivustolla oli erilaisia kiinnityksiä), joten se ei menetä arvoaan kahdessa vuodessa... mutta jos sinulla on pääsy halpaan puuhun tai sinulla on mietitty käyttöalue sen jälkeen, niin tietysti. mutta jos aiot ostaa rakennustarvikekaupasta, laske onko se todella säästäväisyyden ratkaisu eikä hölmönsäästäväisyyden ratkaisu :)

Kun rakensimme itse kevytrakenteisesti, aloitin puutyöt rakentamalla noin 100 juoksumetriä telineitä 45x95:stä.
Telinepuut sahasin sitten 45x70:ksi ja käytin ulkoseinien sisäpuolen ristikkorakentamiseen.
Jäljelle jääneestä rakennusmateriaalista rakensin ulkorakennuksen rungon.

Rakenteilla oleva rakennus, jossa on puiset telineet ja valkoinen katto, ympärillä vehreää kasvillisuutta ja sininen taivas.

• Tykkään
perljungstroem
  • Laddar…
Gabbe1 sanoi:
Kun rakensimme itse puutavarasta, aloitin puusepäntyöt rakentamalla noin 100 juoksumetriä telineitä 45x95:stä. Telinepuut katon sitten 45x70:ksi ja käytin niitä ulkoseinien sisäpuolen ristirimoittamiseen. Ylijääneestä rakensin varaston rungon.

[kuva]
Hyvin tehty!

• Tykkään
perljungstroem ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.