4 248 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
rakennusteline vuokrahinta
Hei.
Olen juuri saanut telineenrakentajan luokseni.
Hän on tarkistanut ja mitannut ja antanut minulle hinnan.
Talo on funkis-37, jonka harjakorkeus on 6,5 metriä.
10* 12 metriä yhteensä 286 neliömetriä.
Hinta, jonka hän antoi, oli 25000 yhdeltä kuukaudelta, sisältäen pystytyksen ja purkamisen.
Aion uusia ja kunnostaa katon, joten tässä on muutaman viikon työ täysin selvästi.
Mitä mieltä olette hinnasta, onko se järjettömän kallis, normaali, halpa?
ystävällisin terveisin Simon
Olen juuri saanut telineenrakentajan luokseni.
Hän on tarkistanut ja mitannut ja antanut minulle hinnan.
Talo on funkis-37, jonka harjakorkeus on 6,5 metriä.
10* 12 metriä yhteensä 286 neliömetriä.
Hinta, jonka hän antoi, oli 25000 yhdeltä kuukaudelta, sisältäen pystytyksen ja purkamisen.
Aion uusia ja kunnostaa katon, joten tässä on muutaman viikon työ täysin selvästi.
Mitä mieltä olette hinnasta, onko se järjettömän kallis, normaali, halpa?
ystävällisin terveisin Simon
Moderator
· Stockholm
· 57 869 viestiä
Olen maksanut 25000 + alv 2 kuukaudelta yhteensä 18 juoksumetriä, 6 metriä korkeaa, 2 työskentelytasoa. Sitten olen saanut jatkaa vuokra-aikaa ilman lisäkustannuksia, tuntuu melkein liian hyvältä ollakseen totta, joten katsotaan miten käy, kun heidän pitää purkaa se.
Tämä on Tukholmassa.
Tämä on Tukholmassa.
Vuokrasimme kolmeksi kuukaudeksi samanlaisen talon, josta mainitset. Maksoimme noin 50 000 sis. alv kuljetuksen, pystytyksen ja purkamisen kanssa.
Jos sinun ei tarvitse olla telineet koko talon ympärillä, suosittelisin sen sijaan ostamaan käytettyjä. telineitä esimerkiksi Torista, jotka riittävät yhdelle sivulle kerrallaan. Siirrä sitten telineet talon ympäri, kun työskentelette. Kun olet valmis, myyt sen ja lähdet mukavalle lomalle säästämilläsi rahoilla....
Jos sinun ei tarvitse olla telineet koko talon ympärillä, suosittelisin sen sijaan ostamaan käytettyjä. telineitä esimerkiksi Torista, jotka riittävät yhdelle sivulle kerrallaan. Siirrä sitten telineet talon ympäri, kun työskentelette. Kun olet valmis, myyt sen ja lähdet mukavalle lomalle säästämilläsi rahoilla....
Viimeksi muokattu:
Aion uusia koko katon sekä hieman raakaponttia ja räystäslautoja, uudet hängrännor svuorineen.
Räystään korkeus on 6,5 metriä, valmakatto, pitää työskennellä "kulmien ympäri".
Joten on hankalaa, jos ei ole telineitä koko alueella.
Se on varmaan isku, jonka joudun ottamaan.
//Simon
Räystään korkeus on 6,5 metriä, valmakatto, pitää työskennellä "kulmien ympäri".
Joten on hankalaa, jos ei ole telineitä koko alueella.
Se on varmaan isku, jonka joudun ottamaan.
//Simon
Klikkaa tästä vastataksesi