Hei!

Olemme yritys, joka keskittyy alakattoihin ja haluamme tietää, mistä voi ostaa seuraavia tarvikkeita edullisimmin:

- Suojavaatteet: kengät, asennuskäsineet, housut jne.
- Laadukkaat poranterät iskuporakoneeseen, akkuruuvinvääntimeen
- Koneet (Laser, iskuporakone, akkuruuvinväännin jne.)
- Rakennustelineet (pienet)
- Työkalut (Peltileikkuri, mittanauha, sahat, puristimet jne.)

Haluaisin suosituksia (Mielellään jos tarjoaa määrällisiä alennuksia):
- Verkkokaupat
- Fyysiset kaupat Tukholmassa

Haluan myös tietää, olisiko kannattavaa lähteä Puolaan ja ostaa ehkä 150.000:- edestä?

Materiaali ja lisätarvikkeet kuten ruuvit jne saamme hyvään hintaan täällä Ruotsissa. Ongelmana on, että paljon ostetaan Flinksiltä, mikä on aivan liian kallista.

Kiitos etukäteen.

Koneet ovat suhteellisen halpoja sekä Englannissa että Saksassa.

Pari verkkokauppaa Englannissa ovat:

Axminister
Toolstop

Kiitos, entä lisävarusteet? Mistä ostatte ne?

Rakennustarvikkeet Puolassa ovat uskomattoman halpoja, ota esimerkiksi Casorama: Samalla tyylillä kuin Bauhaus, mutta hinnat ovat naurettavan alhaisia. Olen enimmäkseen tutkinut "sisustustuotteita" kuten kylpyhuonekalusteita, kylpyammeita jne. ja lattiamateriaaleja, kivilaattalattioita, parkettia jne., mutta luultavasti hintataso on alempi myös muissa. Löysin esimerkiksi ulko-ovia karmilla noin 500kr hintaan.... Ehkä eivät ole maailman kauneimpia, mutta aivan ok. Hyvät eristysarvot myös.

D
Koneet tunnetuilta merkeiltä eivät ole merkittävästi halvempia Puolassa. Mutta kaikki, mikä on valmistettu maassa, on paaaaaaljon halvempaa. Olen itse puolalainen ja olen tehnyt paljon hankintoja siellä vuosien varrella. Googlaa hieman puolalaisista rakennustavarataloista, kuten castorama, ja ala laskea.

Kun kyseessä on Puola, kun he ilmoittavat hinnan näin, esim. "280 zl netto", mitä he tarkoittavat silloin? Ilman Puolan alv:tä? Joku, joka tietää?

Hei m4x,

Oletko yhä kiinnostunut lähtemään Puolaan ostamaan rakennustarvikkeita ja muita tavaroita?
Asun itse asiassa Puolassa ja tunnen paikalliset markkinat ja niiden erilaiset tuotteet ja hinnat.
Ota yhteyttä. Puhun sekä puolaa (äidinkieleni) että ruotsia.

Ystävällisin terveisin
Magdalena

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.