Fasting65 sanoi:
MathiasS: Putsitalossa ei ole sääntöjä kipsilevyn ulkopuolella - siksi kipsilevymme on ruuvattu 5 cm välein. Vain kipsilevyn oma lujuus vastusti, kun he ruiskuttivat seiniä.

En ajatellut, että jotkut paneelata talonsa ;)
Kyllä, ymmärrän miten ajattelit..... ;)
 
Betina
Fasting65 sanoi:
Masonite? Sehän on vain 3,7 mm paksu - minun mielestäni se on vähän liian heikko. Se ei kestä kosteutta - ellei osta öljykarkaistua, mikä on todella kallista.
Mihin masonite on hyvä? 1970-luvulla näytti siltä, että masonitea laitettiin käytännössä kaikkialle! Olen nähnyt sen kaakeleiden takana kylpyhuoneessa, "tapetoitavana" seinänä hirsitaloissa, lattialankkujen alla ryömintätilassa (pohjana maa), lattiana kellarissa ja jopa kapillaarikatkaisevana (:o) materiaalina sokkelipuiden alla. Missään näistä paikoista masonite ei ole "säilynyt" ja se ei ollut öljykarkaistu. Ne, jotka rakensivat sillä silloin, eivät ole muuttaneet mielipidettään masonitista nyt :o
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.