3 428 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Rakennettu vaatekaappi - vuoraus??
Minulla on nyt vaatekaapin kokoinen aukko eteisessä, mutta siinä on tällä hetkellä ovi karmilla. Karmien ulkopuolinen aukko on 64 cm ja ovi on 55 cm. Miten saan 60 cm vaatekaapin mahtumaan sinne tyylikkäästi?
Voin sanoa, että seinät ovat kevytbetonia ja tiiltä.
Olen ajatellut vain katkaista karmi niin, että siitä tulee 60 cm avaus ja sitten laittaa listat vaatekaapin ympärille, jotka peittävät karmit, mutta en ole varma, onko se niin tyylikästä.
Toinen tapa on laittaa smyygit aukon ympärille ja kiinnittää saranat siihen, sitten sisustaa vanha vaatekaappi tyylikkäästi.
Mutta onko teillä ehdotuksia, kuinka saada pois rakoa kaapin rungon ja seinän välistä?
Voin sanoa, että seinät ovat kevytbetonia ja tiiltä.
Olen ajatellut vain katkaista karmi niin, että siitä tulee 60 cm avaus ja sitten laittaa listat vaatekaapin ympärille, jotka peittävät karmit, mutta en ole varma, onko se niin tyylikästä.
Toinen tapa on laittaa smyygit aukon ympärille ja kiinnittää saranat siihen, sitten sisustaa vanha vaatekaappi tyylikkäästi.
Mutta onko teillä ehdotuksia, kuinka saada pois rakoa kaapin rungon ja seinän välistä?
Oikeanlaisten vaatekaapin ovien kanssa lista toimii!
Klikkaa tästä vastataksesi