S
PITKÄ aihe tuli siitä..

Joka tapauksessa, olen rakentanut seinän uusiksi, 45 mm:stä 90 mm:iin ja samalla vaihtanut ovenkarmin 93 mm:iin, en ajatellut kovin pitkälle, kun luulin, että karmi olisi linjassa seinän molempien puolien kanssa, en edes ymmärrä, miten ajattelin siinä. Mutta tehty on tehty, nyt tarvitsen apua tämän korjaamiseen:

PREuYCe.jpg

Kuva näyttää kynnyksen, joka loppuu 2 CM laminaatista, ei kovin nättiä. Se on laminaattilattia, joka on masoniittilevyjen päällä.

tatzv3L.jpg

Tämä kuva puhuu puolestaan, karmi on liian kapea seinälle, voiko sen korjata jollain listoilla vai miten ihmiset yleensä tekevät?

Tervetuloa listan, tasoitteen, hiomisen, sauman ja maalauskerhoon! Valitettavasti ei ole oikoteitä. Osta mdf- tai puulistat ja leikkaa ne sopivan kokoisiksi ennen kuin asennat ovilistat. Onkohan mahdollista leikata kapea pala lattiasta ja kiilata se ovenkarmia vasten? Sitten ehkä tammilista viimeiseksi millimetriksi?

S
Olisi ollut mahtavaa, jos minulla olisi ollut pala lattiaa jäljellä, valitettavasti se on asennettu niin kauan sitten, että kaikki ylijäämä on poissa.

MDF-levyä minulla on kotona, tosin 22mm, ehkä vähän liian paksua? Pitäisikö MDF kiinnittää karmeen vai karman ympärillä oleviin koolinkeihin? En ole yhtään varma tästä juuri nyt :D

Voi ei. Sitten se pahenee. Aseta dikt an karmin, naulaa/ruuvaa kiinni runkotolppiin. Tiivistä tarvittaessa hieman karmiä vasten.

Etsimäsi on salningslist. Saatavilla valmiiksi maalattuina.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.