Hei,

Olen ajatellut rakentaa säilytystilaa autotalliin. Sen pitäisi olla pyörillä olevia hyllyjä, joita voi vetää ulos. Katso kuva inspiraatiota varten.
Sen pitäisi mahtua isoille maalipurkeille/sangoille, työkaluille jne.

Ajattelin käyttää rakentamista varten vaneria, mitä luulette, minkä paksuista tarvitsen?
Vai olisiko parempi rakentaa muusta materiaalista?

• Pyörillä liikuteltava hyllykkö varastointiin, valmistettu puusta. Hyllykön vieressä vastaava, kiinteä kaappi.
Jos haluaa pitää saman materiaalin ja paksuuden läpi koko rakenne niin jokaisen hyllytason jänneväli on heikoin kohta.
Onko sinulla suunniteltuja mittoja?

Olisin rakentanut 12mm:stä ja laittanut tuplana päätyihin, jolloin hyllytasojen väliin jää tila joka kantaa painon ja sitten ulkopuolelle kattava joka tukee.

• Tykkään
Dowser4711
  • Laddar…
J JKrister sanoi:
Jos haluaa pysyä samassa materiaalissa ja paksuudessa kauttaaltaan, niin jokaisen hyllytason jänneväli on se heikoin kohta.
Onko sinulla jotain ajateltuja mittoja?

Minä olisin rakentanut 12 mm:n levystä ja laittanut tuplat päätyihin, jotta kaikilla hyllytasoilla on etäisyyttä, joka kantaa painon, ja sitten ulkopuolelle kokonaan peittävä, joka tukee.
kiitos vinkistä!
Nyt ajatus on 186 cm korkeat ja 60 cm syvät seinästä ulospäin. Sitten itse kaapit ja niiden hyllyt ovat eri syvyisiä riippuen siitä, mitä ne tulevat sisältämään, mutta noin 42 cm syvät hyllyt kaapin sisällä.

• Tykkään
Macarus
  • Laddar…
60cm jänneväli niin pärjäät hyvin 12mm:llä sanoisin. Mutta olisin ehdottomasti laittanut "kaksois" päätyihin. Vanerin ruuvaaminen vain päätypuihin on liian heikkoa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.