Miksi et osta 260 tai 270s kipsiä? Ei yleensä ole vaikea saada.

• Tykkään
Edlunn ja 1 muu
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff sanoi:
Hmm. Oletko varma, että mittaat oikein? Ajattelin ensin, että se kuulostaa siltä, että siinä olisi ollut korjauskipsiä, mutta sellainen on vain 6 mm.

Et sattumalta mittaa ulkoreunaa?
Ei, se on näin joka puolella. Se on kuitenkin vuodelta 1962, eikö se voinut olla silloin ohuempi?

P pjkw sanoi:
Miksi et osta 260 tai 270s kipsilevyä? Yleensä niitä ei ole vaikea saada
Lähinnä siksi, että Byggmax on lähinnä ja heidän ilmainen perävaunu ottaa 2500 levyä. Siinä tapauksessa minun pitäisi mennä vähän pidemmälle Hornbachiin, mutta en tiedä mikä perävaunu ottaa niin suuria levyjä. Ehkä löydän sopivan

Düsseldorff
N naikon sanoi:
Ei, se on samanlaista kaikkialla. Onhan se kuitenkin vuodelta 1962, eikö se ole voinut olla ohuempaa silloin?
Onko kipsilevy niin vanha? No silloin se voi varmasti olla eri mitoitettu.

Sinun täytyy olla 120 levyä, säännöt ovat hyvin cc 60 kiinni. Sinun täytyy ruuvata sääntöihin, jos sinulla on vain kipsi takana, tai jos se on raakalauta, silloin voi olla mahdollista ruuvata vain siihen.

Bo arnold Bo arnold sanoi:
Sinun täytyy olla 120 levyä, säännöt ovat hyvin cc 60:lla, sinun täytyy ruuvata sääntöihin, jos sinulla on vain kipsi takana tai jos se on raakalauta, silloin sen voi ruuvata vain siihen
Se on raakalauta

Olen itse käyttänyt 250 cm levyjä, kun huonekorkeus on 258 cm. Jalkalista ja kattolista peittävät raon marginaalilla.

• Tykkään
naikon
  • Laddar…
Huddingebo Huddingebo sanoi:
Olen itse käyttänyt jopa 250 cm levyjä, joissa on 258 cm kattokorkeus.
Jalkalista ja kattolista peittävät raon marginaalilla.
Hienoa, juuri sitä ajattelin. Yrititkö asettaa levyn keskelle? Joku etäisyys lattialla, jotta se nousisi hieman?

N naikon sanoi:
Hienoa, juuri minun ajatukseni. Yrititkö asettaa levyn keskelle silloin? Jotain välikettä lattialle niin että se nousi vähän?
Oli hieman enemmän rakoa alareunassa kuin yläreunassa.
Laitoin jonkun puukappaleen alareunaan.

• Tykkään
naikon
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.