2 704 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Raakapontti-aukko osb:n sijaan kipsin taakse?
Hei,
Minulla on paljon ylimääräisiä raakaponttilautoja jäljellä, kun tein katon. Nyt aion asentaa osb-levyjä ja kipsilevyjä mökin sisäseiniin (uudisrakennus). Haluaisin tehdä jotain järkevää raakapontin kanssa, ja säästää samalla ympäristöä ja rahaa. Onko mitään hyvää syytä olla käyttämättä raakaponttia kipsilevyn takana osb:n tai vanerin sijaan? Sitä riittää yhteen huoneeseen, jos toimin näin.
Minulla on paljon ylimääräisiä raakaponttilautoja jäljellä, kun tein katon. Nyt aion asentaa osb-levyjä ja kipsilevyjä mökin sisäseiniin (uudisrakennus). Haluaisin tehdä jotain järkevää raakapontin kanssa, ja säästää samalla ympäristöä ja rahaa. Onko mitään hyvää syytä olla käyttämättä raakaponttia kipsilevyn takana osb:n tai vanerin sijaan? Sitä riittää yhteen huoneeseen, jos toimin näin.
Sehän on loistava idea käyttää ylijääneitä paneeleja. Se antaa sinulle vahvemman alustan kuin OSB.En apelsin sanoi:
Hei,
Minulla on paljon ylijääneitä paneelilautoja jäljellä, kun asensin katon. Nyt aion laittaa OSB + kipsilevyä sisäseiniin mökillä (uusi rakennus). Haluaisin käyttää ylijääneet paneelit järkevästi ja samalla säästää ympäristöä ja rahaa. Onko jotain hyvää syytä olla käyttämättä paneelilautaa kipsilevyn takana OSB:n tai vanerin sijasta? Lautaa riittää yhteen huoneeseen, jos toimin niin.
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Luleå
· 5 613 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Luleå
- 5 613 viestiä
Lastulevy on yleensä halvempi per m2En apelsin sanoi:
Hei,
Minulla on paljon ylijäämäpuu lastulevyjä jäljellä katon asentamisesta. Nyt aion asentaa osb + kipsilevyjä sisäseinille vapaa-ajanasunnossa (uudisrakennus). Haluaisin käyttää lastulevyjä järkevästi ja säästää ympäristöä ja rahaa. Onko jokin hyvä syy olla käyttämättä lastulevyä kipsilevyn alla osb:n tai vanerin sijaan? Se riittää yhteen huoneeseen, jos teen niin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Fläktkonvektor istället för radiator i sovrum?
Värme allmänt -
Konsekvenser av att koppla in induktionsspis 400 2N~ istället för 400 3N~
El -
Kuinka asentaa venttiili savuhormin tilalle savupiippuun
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Plastmatta istället för våtrumsmatta
Badrum -
Varför får jag bara 0,1Gbps istället för 1Gbps av platt nätverkskabel
Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G