4 008 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Pyyhkäisy FTX-yksikkö
Hei! On ilmennyt ongelma.
Olen poistanut vanhan valurautaisen viemäriputken, koska siellä on uusi putki.
Luulin, että se oli täysin käyttämätön, mutta kun poistin viimeisen osan ullakolta, kävi ilmi, että ftx-aggregaatin viemäri on kiinni siinä putkessa...
Mitä voin nyt tehdä viemäröinnin korjaamiseksi?
Olen poistanut vanhan valurautaisen viemäriputken, koska siellä on uusi putki.
Luulin, että se oli täysin käyttämätön, mutta kun poistin viimeisen osan ullakolta, kävi ilmi, että ftx-aggregaatin viemäri on kiinni siinä putkessa...
Mitä voin nyt tehdä viemäröinnin korjaamiseksi?
Ei kai ole paljon muuta tehtävää kuin ohjata salaojitus toiseen viemäriin, esim. viemärin tuuletukseen, jos sellainen on. Riittää, että tekee reiän, työntää putken sisään, tiivistää ympäriltä ja antaa sen tippua tuuletukseen. Varmista vain, että saat sopivan kaadon putkeen ja että se on hyvin eristetty koko matkalta.
Eikä sinulla ole lattiakaivoa missään huoneessa "yhden kerroksen alempana", joten voit mennä seinään vähän matkaa ja sitten ulos kaivoon?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Ei ole kovin suuri riski, että se jäätyisi. Lämmönvaihtimen kondenssivesi tulee vain pisaroina.B bighenk sanoi:
Ehdotus: aloita laittamalla sanko alle, niin saat käsityksen veden määrästä ja voit mitoittaa salaojan sen mukaan.
Mitä muuten tarkoitat "sellaisella harmaalla eristyksellä, jonka vaan laittaa putken ympärille"?
Onko se vaahtomuovi? Siinä tapauksessa se kyllä kelpaa hyvin.
Tarkistin juuri kondenssivesiviemärini. Se on eristetty noin 3 cm lasikuidulla ja paperilla ensimmäisen puolen metrin matkalta, sitten se menee alas ullakon eristeen alle matkallaan viemärin tuuletusputkeen. On toiminut hyvin yli 30 vuotta, joten se riittänee.
Klikkaa tästä vastataksesi





