Hei,

Olen rakentanut eristetyn laatikon suodattimelle ja pumpulle meidän kylpyläaltaaseen.
Siinä on 4 palloventtiiliä, joihin olen 20 mm alumiiniputken avulla pidentänyt akselia niin, että
kahvat voivat olla laatikon ulkopuolella.

Nyt siihen helppoon osaan, ajatukseni oli käyttää pyörötankoa yhdistämään kahvan ja alumiiniputken.
Putken ja kahvan sisämitta on 18 mm.

Lähin mitä olen löytänyt on 18 mm kupariputki, mutta haluaisin mieluummin kiinteän tangon, tarvitsen vain 4 kappaletta 5 cm pätkiä.

Kiitollinen vinkeistä ostopaikoista.

Alumiiniputki ja sininen muoviventtiili, jotka käytetään spapoolin venttiilijärjestelmään.

Itse olin ostanut 20 mm tangon, jonka asetin puusorviin ja sorvasin 18 mm:iin, mutta se ei varmaan ole vaihtoehto sinulle... Mene erikoispuusepänverstaalle, niitä on runsaasti kotiseudullasi, ja pyydä heitä tekemään sama. Vaihtoehtona on käyttää terävää veistä ja hiekkapaperia. Valmiiksisorvatun pyörölangan löytäminen 18 mm halkaisijalla taitaa olla vaikeaa.

• Tykkään
Peter2400
  • Laddar…
On helppo veistää puunpala nelikulmaisesta listasta. Sen ei tarvitse olla täysin pyöreä, vaan sen tulisi mieluiten istua puristusliitoksella. Itse olisin ottanut 18 Cu-putken minä päivänä tahansa viikossa.

• Tykkään
Peter2400
  • Laddar…
Siinä se!
Siitä tuli tiukkapuristus vivulle.
Ikävää viilata ilman ruuvipenkkiä
Avainvarren presspassaus seinässä ilman ruuvipenkkiä.
Sininen vipu, asennettuna metallilevyyn; ympäröivässä tekstissä mainitaan presspassning ja työskentely ilman ruuvipenkkiä.

• Tykkään
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.